توقف تولید فصل سوم سریال ویچر به علت ویروس کرونا

پیش از این مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال ویچر بارها به علت ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ متوقف شده بود و حتی کویل یکبار دچار مصدومیت جدی شد. در هر حال بعید است که فصل سوم سریال The Witcher زودتر از اواخر سال ۲۰۲۳ از نتفلیکس پخش شود و همین موضوع باعث می‌شود تا این توقف خیلی تداخل یا مشکل بزرگی در روند تولید سریال ایجاد نکند. انتظار می‌رود فصل سوم سریال ویچر در ۸ قسمت تولید و از نتفلیکس پخش شود.

نتفلیکس اعلام کرد که به‌دنبال گسترش مبتلایان به ویروس کرونا، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Witcher متوقف شده است.

از فروردین امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Witcher در بریتانیا آغاز شد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل تولید فصل جدید این سریال موردانتظار متوقف شده است. نتفلیکس از توقف مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال ویچر خبر داده است. نتفلیکس تنها علت آن را ویروس کرونا اعلام کرد و از دادن اطلاعات بیشتر در این رابطه خودداری کرده است.

مانند دو فصل اول، وظیفه ساخت فصل سوم سریال ویچر نیز بر عهده لورن اشمیت هیسریش خواهد بود. پیش از پخش فصل جدید این سریال فانتزی محبوب، می‌توانید منتظر سریال The Witcher: Blood Origin باشید که این سریال اسپین‌آف و پیش‌درآمد از دنیای ویچر در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش خواهد شد.



منبع

هنری کویل در نقش گرالت، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر، کیم بودنیا در نقش وزمیر، جوئی بیتی، می‌آنا بورینگ، تام کانتون، جرمی کرافورد، ایمون فارن، ماهش جادو، ترنس مینارد، لارس میکلسن، میمی ام خایسا، رویس پیرسون، ویلسون ام‌بومیو، آنا شاهر، تریسا ویلسون رید، کسی کلیر، مسیا سیمسون، گراهام مک‌تاویش، بارت ادواردز، سیمون کالوو، لیز کار، اد برچ، رابی امل، منگر ژانگ، هیو اسکینر و کریستل الوین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بخوانید  کره شمالی چگونه به مغز متفکر جرایم سایبری دنیای رمزارزها تبدیل شد؟

گرالت با بازی هنری کویل در حال تمرین زیر هوای برفی در فصل دوم سریال The Witcher

به‌تازگی شایعاتی منتشر شده مبنی‌براینکه هنری کویل، بازیگر نقش گرالت به ویروس کرونا مبتلا شده است، اما نتفلیکس اشاره‌ای به این موضوع نکرده و حتی نماینده کویل نیز از دادن پاسخ به هالیوودریپورتر خودداری کرده است. در هر حال می‌توان انتظار داشت که تعدادی از اعضای تیم تولید یا حتی بازیگران فصل سوم سریال The Witcher به ویروس کرونا مبتلا شده باشند و احتمال دارد که کویل یکی از این اشخاص باشد. بااین‌حال، باید منتظر اطلاعات رسمی بیشتری در رابطه با این موضوع باشیم.