Silent Hill: Ascension مضامین کلاسیک را با قالب اپیزودیک مبتنی بر جامعه بررسی می کند



Silent Hill: Ascension مضامین اثبات شده را با رویکردی اپیزودیک و تحت رهبری جامعه بررسی خواهد کرد. نگاهی جدید به پشت صحنه بازی Silent Hill: Ascension دیدگاه بازی را در مورد داستان سرایی سریالی و تعاملی و کاوش آن در اساطیر و مضامین فرنچایز روشن می کند.

همانطور که قبلاً گفته شد، بینندگان Silent Hill: Ascension اپیزودها را تماشا می کنند و به طور همزمان در “رویدادهای داستانی” زنده تصمیم می گیرند. تصمیم‌گیری‌ها دائمی خواهند بود، به این معنی که برخلاف بازی‌های دیگر از این نوع، بینندگان نمی‌توانند به عقب برگردند و ببینند که یک تصمیم متفاوت چه تاثیری بر داستان خواهد داشت. طرفداران می توانند اپیزودهای پس از «رویدادهای داستانی» را برای مدت زمان نامشخصی به صورت زنده تماشا کنند و تصمیمات آنها به عنوان بخشی از «فرایند رأی گیری» محسوب می شود.

در حال پخش: تپه خاموش: صعود | یک تریلر داخلی | KONAMI

این بازی اپیزودیک موضوعات کلیدی سایلنت هیل را در سراسر جهان بررسی می‌کند که شامل گروه بازیگران مختلف می‌شود. Silent Hill 2 به وضوح الهام بخش اصلی است. در این ویدئو، توسعه دهندگان در مورد تمایل به ایجاد یک محیط هولناک و موجودات نفرت انگیز که منعکس کننده آسیب های پیچیده بازیگران مرکزی هستند صحبت می کنند. مانند بازی های قبلی، شخصیت ها بدون هیچ دلیل روشنی در شرایط مرموز و ماوراء طبیعی قرار خواهند گرفت. با پیشروی سریال، رازهای اصلی شروع به کشف شدن خواهند کرد و بینندگان اطلاعات بیشتری در مورد شخصیت های واقعی خواهند یافت.

Silent Hill: Ascension در کنار بازسازی Silent Hill 2 از تیم Blooper، اقتباسی سینمایی از Silent Hill 2، و Silent Hill f، یک عنوان کاملاً رازآلود از توسعه دهندگان Resident Evil Re:Verse و نویسنده کتاب When They Cry Ryukishi07 معرفی شد. .

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر