نمایش قابلیت های دسته دوال سنس پلی استیشن 5 در تریلر جدید Forspoken

دانلود فیلم آپارات

بازی Forspoken قرار است در تاریخ 24 ژانویه 2023 (4 بهان 1401) بر روی پلتفرم رایانه شخصی و کنسول پلی استیشن 5 منتشر شود و با پیش خرید نسخه استاندارد یا دیجیتال لوکس بازی، بازیکنان می توانند به برخی از امکانات رفاهی قابل توجه از جمله دسترسی داشته باشند. نماد ترکیبی گردنبند، Trigger Happy Nails و Cape No Limits دسترسی داشتن

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

حرکت در سطوح مختلف زمین و آب بازخورد لمسی منحصر به فردی ایجاد می کند. صدای بازوبند که یک دستبند جادویی و سخنگوی بازیکن است از بلندگوی کنترلر شنیده می شود.

اسکوئر انیکس قابلیت های کنترلر DualSense را در تریلر جدید بازی Forspoken به نمایش گذاشت.

در ابتدای تریلر، می‌توانیم ویژگی تریگرهای تطبیقی ​​را ببینیم که مقاومت‌ها و فشارهای متفاوتی را در هنگام طلسم ایجاد می‌کند. با در دست داشتن کنترلر DualSense، می توانید جادوی Burst Shot را به عنوان یک جریان ثابت از عکس ها احساس کنید که هر چه به پایان نزدیکتر می شوید، سنگین تر می شود. هنگام استفاده از بوته، احساس یک انفجار بزرگ خواهید داشت.

Luminous Productions و Square Enix در تریلر جدیدی از Forspoken بر ویژگی‌های جالب کنترلر PlayStation 5 DualSense تمرکز کرده‌اند. با توجه به این تریلر، حتی اگر موفق به بررسی دموی اخیر این بازی نشده باشید، باز هم متوجه خواهید شد که Forspoken دارای ویژگی های مشابه برخی از بازی های کنسول نسل نهم پلی استیشن است.

بخوانید  Pinball FX میزی با طرح Brothers in Arms اضافه می کند