ویدیوی گیم پلی کوتاهی از بازی ترسناک Amnesia: The Bunker را پخش کنید

با توجه به توضیحاتی که بازی Frictional Games با انتشار این تریلر ارائه شده است، این کلیپ کوتاه برای برجسته کردن آزادی عمل Amnesia: The Bunker است. با نشان دادن یکی از راه هایی که بازیکنان می توانند درهای قفل شده را باز کنند.

دانلود فیلم آپارات

Amnesia: The Bunker در اوایل این ماه معرفی شد و گفته می شود که یک پیشرفت در ریشه های سریال ترسناک است. تیم سازنده این بازی را یک اثر جهانی نیمه باز توصیف کرده است که برخلاف نسخه های قبلی، می خواهد بیشتر روی مکانیک های مختلف گیم پلی تمرکز کند.

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازی ترسناک Amnesia: The Bunker برای عرضه در مارس 2023 برای رایانه های شخصی و کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس برنامه ریزی شده است.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

Amnesia: The Bunker بازیکنان را در نقش یک سرباز فرانسوی فراموش شده قرار می دهد که خود را در یک پناهگاه متروکه جنگ جهانی اول می بیند. سیاه‌چال باید آزادانه قابل کاوش باشد و به ندرت در این رویدادهای ترسناک فیلم‌نامه‌ای نمایش داده می‌شود. با این حال، بازیکنان هنوز وجود یک تهدید دائمی را در سراسر تجربه Amnesia: The Bunker احساس می کنند. تیم پشت این تهدید آن را “موجودی از دنیایی دیگر” توصیف کرد.

در تریلر کوتاه بازی Amnesia: The Bunker، استودیو Frictional Games یکی از روش های آنلاک را به نمایش گذاشت.

بخوانید  به‌روزرسانی فوریه مارول اسنپ تیم پشتیبانی Thanos را اضافه می‌کند

استودیو Frictional Games تریلر جدیدی از بازی ترسناک Amnesia: The Bunker منتشر کرده است. این تریلر کوتاه که تماشای آن حدود 23 ثانیه زمان می برد، نگاهی به مکانیزم استفاده از سلاح ها در بازی دارد، به نظر می رسد برخلاف قسمت های قبلی سری Amnesia، بازیکنان می توانند از سلاح های خود برای حل معماها و غلبه بر موانع مختلف استفاده کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر