نسخه فیزیکی Zelda: Tears of the Kingdom پرفروش ترین بازی اروپا در نیمه اول سال 2023 است.


به تازگی مشخص شده است که The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom پرفروش ترین بازی فیزیکی در اروپا و در نیمه اول سال 2023 بوده است.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در زمان انتشار نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد. ضمن اینکه این بازی توانست در سه روز اول عرضه خود به فروش 10 میلیونی دست پیدا کند و Tabemoroz بالاترین میانگین امتیاز را در بین سایر بازی های عرضه شده در سال جاری به خود اختصاص داده است.

در همین حال، GFK به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد فروش و عملکرد The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در اروپا منتشر کرده است. Tears of the Kingdom به عنوان پرفروش ترین بازی فیزیکی در اروپا و در نیمه اول سال 2023 شناخته شد، ضمن اینکه بعد از این بازی، Hogwars Legacy در رتبه دوم قرار دارد که سه ماه زودتر منتشر شد و یک بازی کراس پلتفرم محسوب می شود. FIFA 23 همچنین سومین بازی ویدیویی پرفروش اروپا (از نظر نسخه های فیزیکی) است.

درست است که بازی های مذکور به عنوان پرفروش ترین بازی های فیزیکی نیمه اول سال جاری در تمامی بازارهای اروپایی شناخته می شوند، اما رتبه های متفاوتی دارند. در مقابل تنها در آلمان و سوئیس Mario Kart 8 Deluxe جای FIFA 23 را گرفت و در اسلواکی NHL 23 جای Zelda: Tears of the Kingdom را گرفت.

در این میان، می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom پرفروش‌ترین بازی نینتندو سوییچ در طول مدت مذکور بوده و Hogwarts Legacy پرفروش‌ترین بازی روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس بوده است. سری X. Xbox Series S، PlayStation 4 و Xbox One. همچنین بازی Farming Simulator 23 مقام اول پلتفرم کامپیوتر را کسب کرد.

بخوانید  بن افلک و مت دیمون فیلم جنایی جدید نتفلیکس را کارگردانی خواهند کرد

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ پیش از این مشخص شده بود که The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در نیمه اول سال 2023 بیشترین دانلود را در پلتفرم Nintendo Switch در ژاپن داشته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر