بن افلک و مت دیمون فیلم جنایی جدید نتفلیکس را کارگردانی خواهند کرد


بن افلک به عنوان کارگردان و مت دیمون به عنوان بازیگر در فیلم Animals با نتفلیکس همکاری خواهند کرد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونبن افلک و مت دیمون دوباره در فیلمی جدید با هم همکاری می کنند. بن افلک قرار است فیلم Animals را کارگردانی کند که مت دیمون قرار است در آن بازی کند. نتفلیکس حق تولید و پخش فیلم را دارد و افلک و دیمون نیز تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، فیلمبرداری و تولید در مارس سال جاری (اسفند یا فروردین) در لس آنجلس آغاز می شود.

این پروژه نام های زیادی از جمله The Animals of Los Angeles و Be Gentlemen داشته است، اما اکنون به دلیل سادگی به Animals تغییر نام داده است. کانر مک اینتایر فیلمنامه Animals را نوشته و بیلی ری فیلمنامه را ویرایش کرده است. حیوانات داستان یک نامزد شهرداری و همسرش را دنبال می کند که پسرش ربوده می شود. این زوج که در محاصره دشمنان، سیاستمداران و… بسیاری قرار دارند، چاره ای جز انجام وظیفه برای نجات پسرشان ندارند.

افلک و دیمون دوستان قدیمی هستند که در پروژه های مختلفی با هم کار کرده اند. هوا آخرین فیلم افلک بود که کارگردانی کرد و او در کنار دیمون بازی کرد. افلک در Air، Hypnotic و The Flash در سال 2023 ظاهر شد. دیمون علاوه بر ایر، در فیلم Oppenheimer در سال 2023 نیز نقش آفرینی کرد و از آثار بعدی او می توان به Drive-Away Dolls، IF، The Instigators و Unstoppable اشاره کرد.

بخوانید  نمایش گیم پلی جدید Star Wars Jedi: Survivor با محوریت پازل
تحریریه مجله بازی یک گیمر