نمایش گیم پلی جدید Star Wars Jedi: Survivor با محوریت پازل


تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Star Wars Jedi: Survivor منتشر شده است که معماها و مبارزات بازی را به نمایش می گذارد.

حدود دو ماه قبل از انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor از Respawn Entertainment، الکترونیک آرتز ویدیو جدیدی از این بازی منتشر کرده است که گیم پلی سیاه چال های بازی را نشان می دهد.در این ویدیوی جدید که در جریان رویداد IGN Fan Fest منتشر شده است، کارگردان بازی. جف میجرز اطلاعات بیشتری درباره Jedi Chambers با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

میجرز می گوید که این سالن های متروکه، از گذشته و قبل از سقوط فرقه جدای در جنبش شکل گیری امپراتوری کهکشانی، محل تمرین، تمرکز و آزمایش قدرت های ماوراء طبیعی جدای ها بوده است. اکنون همه می توانند با یافتن این انجمن ها در دنیای وسیع بازی، حل معماها، اتصال باتری ها و چرخاندن پل ها، به آیتم های ارزشمند و ارتقاهای گیم پلی دسترسی پیدا کنند.

بزرگ‌ها همچنین تایید کرده‌اند که جدای از یکی از این اتاق‌ها که بازیکنان در مراحل اصلی داستان بازی با آن سر و کار خواهند داشت، ورود و کشف بقیه اتاق‌های جدای کاملاً اختیاری است و تأثیر مستقیمی بر داستان بازی نخواهد داشت. به‌روزرسانی‌های یافت شده به طور کلی به مبارزه کلی کمک می‌کنند، بازیکنان همچنین می‌توانند پوسته‌های منحصربه‌فرد و سایر آیتم‌های تزئینی را در طول حل این پازل‌ها کسب کنند. در ادامه می توانید این دموی گیم پلی جدید را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

Star Wars Jedi: Survivor Game 8 می 1402 (28 آوریل 2023) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلتفرم های Xbox Series X | Xbox Series S منتشر شد. تمامی کاربرانی که یک نسخه از این بازی را از فروشگاه های دیجیتال پلی استیشن، مایکروسافت استور، استیم و فروشگاه های دیجیتال اپیک گیمز خریداری می کنند، اقلامی الهام گرفته از سری Obi-Wan Kenobi مانند پوسته سلاح احتراقی، بسته شمشیر نوری و Hermit’s دریافت خواهند کرد. زمانی که بازی منتشر شد لباس بپوشید آنها آن را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

بخوانید  عبور فروش پلی استیشن 5 در ژاپن از مرز دو میلیون واحد

علاوه بر آیتم های قبلی، خریداران نسخه لوکس بازی نیز دو بسته، بسته آرایشی «قهرمان کهکشانی» و بسته آرایشی «قهرمان جدید» از Star Wars 4: A New Hope را دریافت خواهند کرد که شامل مواردی مانند Rebel می شود. پوسته‌های Hero، Scoundrel برای مجموعه، BD-Astro و Rugged برای آنها پوسته‌های BD-1 و DL-44 و Rebel Hero را برای تفنگ و شمشیر نور دریافت خواهند کرد که کل بازی را اضافه می‌کند.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر