الیزابت اولسن در نقش یک قاتل در اولین تریلر عشق و مرگ اعلام تاریخ پخش

همچنین، پخش سریال عشق و مرگ قرار است در تاریخ 27 آوریل 2023 (7 مه 1402) با پخش همزمان سه قسمت اول از HBO Max آغاز شود و قسمت های باقی مانده به صورت هفتگی پخش شود. قسمت آخر سریال عشق و مرگ در تاریخ 25 می از شبکه HBO Max پخش خواهد شد. سریال عشق و مرگ در 7 قسمت تولید می شود. در این سریال بر اساس یک داستان واقعی، کندی مونتگومری با بازی الیزابت اولسن به جرم قتل همسایه خود بتی گور با تبر محکوم و دستگیر شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر سریال عشق و مرگ منتشر شد. HBO Max به تازگی اولین تریلر از مینی سریال Love and Death را منتشر کرده است که نقشی متفاوت از الیزابت اولسن، بازیگر نقش کندی مونتگومری در این سریال درام جنایی دارد. اتفاقات این سریال در دهه 80 میلادی در تگزاس رخ می دهد که داستان یک قتل را دنبال می کند. می توانید ادامه دهید اولین تریلر سریال عشق و مرگ از طریق یوتیوب تماشا کنید.

الیزابت اولسن، جسی پلمونز، پاتریک فوگیت، لیلا ریب، کر گیلکریست، الیزابت مارول، تام پلفری، کریستن ریتر، بت بروک، برایان دارسی جیمز، مکنزی آستین، بروس مک گیل، ریچارد سی جونز، آرون جی اپل رهم، اولیویا و Drew Daughters.، از جمله بازیگران سریال عشق و مرگ هستند و به ایفای نقش پرداخته اند.

الیزابت اولسن در نقش کندی مونتگمری، ناراحت و حسادت در عشق و مرگ

عشق و مرگ اقتباسی از کتاب «شواهد عشق: داستان واقعی شور و مرگ در حومه شهر» نوشته جان بلوسم و جیم اتکینسون است. منبع دیگر برای سریال عشق و مرگ، سریال ماهانه تگزاس Love & Death in Silicon Prairie بود که توسط Blossom و Atkinson نوشته شده بود. DavidA. به طور کلینویسنده سریال Big Little Lies وظیفه نگارش فیلمنامه و لزلی لینکا گلترکارگردان سریال میهن، ساخت سریال عشق و مرگ را بر عهده داشت.

بخوانید  کوری بارلوگ: برای انتشار اخبار بازی God of War Ragnarok صبور باشید
HBO Max اولین تریلر عشق و مرگ با بازی الیزابت اولسن را در پایان تاریخ پخش سریال منتشر کرد.