امکان برگزاری کنفرانس جدید پلی استیشن و رونمایی از PS5 Slim در ماه آینده


شاید سونی در ماه آینده رویداد جدیدی برگزار کند و بخشی از آن را به رونمایی از پلی استیشن 5 اسلیم با درایو دیسک قابل جابجایی اختصاص دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، نیک بیکر Xbox Era ادعا کرد که کنفرانس جدید پلی استیشن احتمالا در ماه آگوست (10 مرداد تا 9 سپتامبر) برگزار خواهد شد. او می گوید چند وقت پیش اطلاعاتی در این باره به دست آورده است.

طبق ادعای این شخص، سونی می خواهد در رویداد پیش رو از نسخه جدیدی از کنسول PS5 رونمایی کند که می تواند PlayStation 5 Slim نام داشته باشد. همین نسخه تام هندرسون او چندین ماه بر وجود آن اصرار دارد. هندرسون در گزارش های اختصاصی اعلام کرده است که سخت افزار داخلی PS5 Slim نسبت به مدل های فعلی برتری ندارد. به نظر می رسد تنها تفاوت اساسی چیزی جز استفاده از یک دیسک درایو قابل جابجایی و نصب نیست. ظاهراً ساختار PS5 Slim به این معنی است که سونی اساساً فقط یک مدل PS5 تولید می کند و درایو دیسک در کنار آن به صورت موازی تولید می شود.

بنابراین تنها تفاوت بین مدل دیسک PS5 و مدل دیجیتال PS5 وجود یا عدم وجود “درایو دیسک قابل نصب” در جعبه خواهد بود. افرادی که در ابتدا این مدل دیجیتال جدید را خریداری می کنند، می توانند پلی استیشن 5 خود را برای اجرای نسخه های فیزیکی بازی ها به سادگی با خرید یک درایو دیسک جداگانه آماده کنند. در همین حال، PS5 Slim دیجیتال (بدون درایو دیسک در جعبه) با قیمت 400 دلار آمریکا به فروش می رسد.

بخوانید  ایوان ولز، رئیس Naughty Dog پس از 25 سال بازنشستگی خود را اعلام کرد

لازم به ذکر است که سونی هنوز هیچ یک از این گزارش ها را تایید نکرده است.

کنسول پلی استیشن 5 و دوال سنس

نظرات بیکر در مورد احتمال وجود یک فروشگاه جدید پلی استیشن در ماه آینده در پاسخ به توییت مرموز The Snitch بود. اسنیچ به‌عنوان یکی از فعالان صنعت بازی‌سازی، چند روز پیش توییت کرد: «P x S». طرفداران تفسیرهای متفاوتی از این توییت دارند.

نیک بیکر در پایان توییت خود از حضار پرسید که با توجه به همه اخبار پیرامون خرید Blizzard King توسط مایکروسافت توسط اکتیویژن، آیا شانسی وجود دارد که پلی استیشن این رویداد را زودتر از زمان برنامه ریزی اولیه برگزار کند؟

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید در چند هفته آینده شاهد نمایش پلی استیشن باشیم؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر