ایوان ولز، رئیس Naughty Dog پس از 25 سال بازنشستگی خود را اعلام کرد



در پستی که امروز با تیم ناتی داگ به اشتراک گذاشته شد و بعداً به صورت آنلاین منتشر شد، رئیس مشترک ایوان ولز اعلام بازنشستگی از استودیوی سازنده بازی های ویدیویی کرد. ولز پس از 25 سال فعالیت حرفه ای فاش کرد که در پایان سال از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

ولز زمانی که تصمیم به بازنشستگی گرفت، احساسات متفاوتی را ابراز کرد و گفت: «این موضوعی است که من بیش از یک سال است که با تیم مدیریت استودیوی ناتی داگ و نیل درباره آن صحبت کرده‌ام. [Druckmann, co-president] حتی بیشتر از آن این تصمیم با احساسات شدید و متناقض همراه است، اما من متوجه شده ام که از زمان حضورم در استودیو و همه چیزهایی که در 25 سال گذشته با هم به دست آورده ایم خوشحالم.”

رئیس مشترک همچنین با اشاره به رهبری توانمندی که Naughty Dog را به آینده هدایت می کند، به آینده استودیو ابراز اطمینان کرد. او گفت: “هیچ وقت زمان مناسبی برای دور شدن وجود ندارد، اما من فوق العاده مطمئن هستم که استودیو را با دستان خوبی ترک خواهم کرد.” “نیل و بقیه تیم رهبری توانمند و پویا استودیو در موقعیت خوبی قرار دارند تا اطمینان حاصل کنند که Naughty Dog به رهبری صنعت ادامه می دهد، نه تنها در بازی هایی که می سازیم، بلکه در محیطی که آنها را می سازیم.”

علیرغم بازنشستگی، ولز برای پروژه‌های فعلی استودیو ابراز اشتیاق کرده است و می‌گوید: «نمی‌توانم بیشتر از این در مورد پروژه‌های فعلی‌مان هیجان‌زده باشم، و ندیدن این بازی‌ها تا پایان کار سختی است». او به توانایی تیم برای ارائه بازی هایی که استانداردهای صنعت را تعیین می کند و فراتر از انتظارات باشد، ابراز اطمینان کرد. می توانید ولز را پیدا کنید بیانیه کامل اینجا.

بخوانید  چگونه اسانس جادویی را در شعله یخ زده بدست آوریم

ناتی داگ به دلیل ادعای استثمار کارگری و مقاومت در برابر اتحادیه ها با انتقاد مواجه شده است. در سال 2021، ولز و دراکمن نسبت به اتحادیه ها به عنوان راه حلی برای مقابله با بحران در صنعت بازی های ویدیویی ابراز تردید کردند و کارایی آن را زیر سوال بردند. ولز در مصاحبه ای اشاره کرد که محدود کردن ساعات کاری کارمندان به 40 ساعت در هفته منجر به ناامیدی می شود.

به همین ترتیب، در سال 2020، دراکمن تعهد استودیو به جذب افراد پرشوری را که با پشتکار در ساخت بازی‌های تاثیرگذار و در عین حال اجرای حفاظت‌های لازم تلاش می‌کنند، برجسته کرد. Druckmann همچنین در مصاحبه ای گفت که یافتن تعادل بین جلوگیری از کار زیاد و حفظ سطح بالای بازی آنها دشوار است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر