چگونه اسانس جادویی را در شعله یخ زده بدست آوریم

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

هنگامی که بدانید کجا به دنبال Magic Seeds و سایر منابعی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، بگردید، ساختن Magic Essence بسیار آسان است. پس از تکمیل تلاشی که شامل آن می شود، آن را فراموش نکنید، زیرا Magic Essence یکی از مهم ترین منابع برای اواسط بازی Frozen Flame است.

بعداً در Frozen Flame، برای ایجاد یک جوهر جادویی سطح بالاتر، به منابع بیشتری با دانه جادویی نیاز خواهید داشت. برخی از این منابع شامل سنگ چخماق و سنگ آهن است. این جوهر جادویی سطح بالاتر برای ساختن سلاح‌ها و زره‌های بهتر استفاده می‌شود، اما همچنین به شما امکان می‌دهد اقلام خود را تعمیر کنید. اساساً، هرچه جوهر جادویی پیشرفته‌تری داشته باشید، تجهیزات شما بهتر است.

اگر با سایر عناصر عنوان RPG بقا مشکل دارید، می توانید راهنمای قبلی ما را در مورد نه نکته بخوانید که به شما کمک می کند در دنیای Frozen Flame حرکت کنید.

ده ها و ده ها منبع در دنیای Frozen Flame وجود دارد. اگرچه ممکن است اغلب آنها در ابتدا بی اهمیت به نظر برسند، اما به تدریج متوجه خواهید شد که به اکثر مواردی که با آنها برخورد می کنید، به ویژه برخی از آنها نیاز دارید.

پس از قرار گرفتن، با آن تعامل کنید و گزینه Magic Essence را انتخاب کنید. این یک دانه جادویی را از موجودی شما حذف می کند و شروع به رشد Magic Essence در Planter می کند. این فرآیند کمی طول می کشد، بنابراین انتظار نداشته باشید که اسانس جادویی فورا از گلدان خارج شود. ترک کنید، کار دیگری را انجام دهید، سپس برگردید و جوهر جادویی باید آماده گرفتن باشد. اگر گیاه بدرخشد، متوجه خواهید شد که آماده است.

بخوانید  بررسی کارت گرافیک RTX 4070 Ti; گل خود انویدیا

در دوره دسترسی اولیه بازی، بازیکنان از دسترسی به بسیاری از مناطق محروم هستند. با این حال، در این مناطق، می‌توانید تمام مواد لازم برای ساخت سلاح‌های پیشرفته، زره‌ها و موارد دیگر را پیدا کنید. در بیشتر این دستور العمل ها به یک آیتم به نام Magic Essence نیاز دارید. Magic Essence چندین شکل مختلف دارد که همه آنها برای دستور العمل های مختلف کاردستی استفاده می شوند. مهم نیست که چه نوع جوهر جادویی را می سازید، برای ساخت آن باید تقریباً همان روند را دنبال کنید.

مهم نیست که چگونه Magic Seed را به موجودی خود اضافه می کنید، پس از اینکه آن را در اختیار داشتید، مرحله اول کامل می شود. مرحله بعدی این است که یک گلدان بساز، که برای ساخت به چهار چوب و چهار الیاف نیاز دارد. برای قرار دادن گلدان به فضایی در داخل یا خارج از پایه خود نیاز دارید. خوشبختانه، گلدان خیلی بزرگ نیست، بنابراین باید در بیشتر مکان ها جا شود.

اساسی ترین جوهر جادویی تنها به یک مورد نیاز دارد: یک دانه جادویی. شما می توانید Magic Seeds را به سه روش دریافت کنید. اولین مورد کشتن حباب ها یا گیاهان آبی تخم مرغی شکلی است که در ناحیه شروع می بینید. اگر به آن‌ها نزدیک شوید، می‌توانند به خصومت تبدیل شوند، بنابراین در صورت امکان، برخی از وسایل شفابخش را در اطراف خود داشته باشید.

حباب هایی که دانه جادویی را در Frozen Flame تولید می کنند
حباب هایی که دانه جادویی را در Frozen Flame تولید می کنند

در این راهنما، ما به سادگی نحوه ایجاد مجیک اسنس را به طور کلی توضیح خواهیم داد. این شامل مواد و ابزار مورد نیاز شما و همچنین نحوه پیدا کردن یا ساخت آنها می شود.

بخوانید  PlayStation VR 2 در زمان عرضه بهتر از PSVR اصلی فروش داشت

جوهر جادویی درست کنید

احتمالاً پس از یک یا دو ساعت از زمان بازی، برای اولین بار در مورد Magic Essence خواهید شنید. در این مرحله، تلاشی برای ساخت Magic Essence دریافت خواهید کرد. همراه با این، شما تمام منابع مورد نیاز برای ساخت آیتم را دریافت می کنید.

راه بعدی برداشت گیاهان بنفش است که می توانید در اطراف نقشه پراکنده پیدا کنید. در نهایت، می توانید Magic Seeds را از یک تاجر خریداری کنید، اما این یک راه گران قیمت و غیرعاقلانه برای به دست آوردن منبع است.