نسخه بهبود یافته Balder's Gate 1 و 2 احتمالاً بعداً به بازی خواهد آمد


اعلامیه اخیر مایکروسافت احتمالاً به راه اندازی دو نسخه اول مجموعه Baldur's Gate در سرویس اشتراک Game Pass اشاره دارد.

به نظر می رسد که مایکروسافت به طور تصادفی دو نسخه اول سری بازی های Baldur's Gate را به سرویس اشتراک Xbox Game Pass معرفی کرد. همانطور که توسط TrueAchievements گزارش شده است، مایکروسافت اطلاعیه هایی را در مورد انتشار Baldur's Gate Enhanced Edition و Baldur's Gate 2 Enhanced Edition برای کاربرانی که از Game Pass در موبایل استفاده می کنند، ارسال کرده است.

در متن این اطلاعیه آمده است: یک بار دیگر دو بازی نقش آفرینی کلاسیک را تجربه کنید [Baldur’s Gate] برو قهرمان خود را با چندین گزینه سفارشی سازی بسازید. متحدان شجاع را استخدام کنید و در قلمروهای عرفانی در جستجوی پاداش و حقیقت سرمایه گذاری کنید. Balder's Gate 1 و Balder's Gate 2 را با Game Pass تجربه کنید.

با این حال، برخی از کاربران معتقدند که ارسال این پیام یک اشتباه از سوی مایکروسافت بوده است. زیرا بازی های نیمه اول ژانویه 2024 برای Game Pass، PC و کنسول ها اعلام شده است و هیچ اثری از Balder's Gate در بین آنها نیست. با وجود اینکه Baldur's Gate 3 موفقیت زیادی کسب کرد و استودیو لاریان را به شهرت رساند، اما دو نسخه قبلی این مجموعه داستانی غنی و ویژگی های نقش آفرینی منحصر به فردی دارند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  هدست بازی لاجیتک با Dolby Atmos فقط 50 دلار است