شایعه تاریخ انتشار Star Wars Outlaws صحت ندارد


یوبی سافت شایعه ای مبنی بر عرضه Star Wars Outlaws در اواخر سال 2024 را تکذیب کرده است، اما این بازی همچنان در سال جاری عرضه می شود.

یوبی سافت به مناسبت رونمایی از بازی Star Wars Outlaws توسط Massive Entertainment اعلام کرد که این بازی ویدیویی در سال 2024 در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.اما هنوز نمی دانیم که یوبی سافت چه زمانی برای انتشار این بازی از سال 2024 برنامه ریزی کرده است. مقاله Disney اخیراً اشاره شده است که بازی اکشن-ماجراجویی مورد انتظار جهان باز در اواخر سال 2024 در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

اکنون یوبی سافت اعلام کرده است که تاریخ انتشار اعلام شده در این پست نادرست بوده است. به همین دلیل، اشاره به انتشار Star Wars Outlaws در اواخر سال 2024 از این پست حذف شده است و اکنون همان بازه زمانی انتشار قبلی را فهرست می کند. انتظار می رفت این بازی در ماه های پایانی سال 2024 عرضه شود، اما طبق اعلام یوبی سافت، می توان انتظار داشت که این اثر در نیمه اول سال جاری یا در نهایت در سه ماهه سوم سال 2024 منتشر شود.

بازی Star Wars Outlaws در زمان نامعلومی از سال 2024 برای پلتفرم های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X | Xbox Series S منتشر خواهد شد. استودیو Massive Entertainment نیز در کنار این پروژه بر روی Tom Clancy's The Division 3 کار می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Remnant 2: How To Start The Awakened King DLC