حالت Roguelike The Last of Us Part 2 Remaster بسیار استرس زا است


دل واکر، طراح ارشد شخصیت در استودیو ناتی داگ، گفت که حالت بدون بازگشت The Last of Us Part 2 Remastered بسیار استرس زا است.

The Last of Us Part 2 Remastered دارای پیشرفت های قابل توجه و محتوای جدید نسبت به نسخه اصلی است، اما شاید قابل توجه ترین مورد اضافه شده به این بازسازی، حالت Roguelike No Return باشد که بر اساس آن بقا است. حال توسعه دهندگان در تلاش هستند تا با انتشار جزئیات بیشتر در مورد این حالت، هیجان طرفداران را برای تجربه آن افزایش دهند.

دانلود ویدیو آپارات

دل واکرطراح شخصیت اصلی استودیوی Naughty Dog جزئیات بیشتری در مورد سطوح استرس در حالت سرکش بازی The Last of Us 2 Remastered به اشتراک گذاشته است و گفته است که تجربه بدون بازگشت را برای افراد ضعیف توصیه نمی کند. البته گیم پلی پر استرس چیزی است که Last of Ace 2 به آن معروف است. بنابراین چندان تعجب آور نیست.

دل واکر در این باره گفت: “فکر نمی‌کنم شما هیچ ایده‌ای نداشته باشید که بخش بقای The Last of Us Part 2 Remastered چقدر استرس‌زا است.” “تجربه این بخش برای افراد ضعیف توصیه نمی شود.” حالت بدون بازگشت Last Ace 2 Remaster دارای 10 شخصیت قابل بازی است و احتمالاً شامل 12 مکان منحصر به فرد است.

بازی The Last of Us Part 2 Remastered در تاریخ 29 ژانویه 1402 (19 ژانویه 2024) برای کاربران کنسول پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود. دارندگان پلی استیشن 4 بازی The Last of Us Part 2 می توانند تنها با 10 دلار به نسخه بازسازی شده ارتقا دهند و برای تجربه نسخه PS5 نیازی به پرداخت هزینه کامل ندارند.

بخوانید  اضافه شدن چهار اتومبیل جدید در به‌روزرسانی تازه Gran Turismo 7
تحریریه مجله بازی یک گیمر