اضافه شدن چهار اتومبیل جدید در به‌روزرسانی تازه Gran Turismo 7

تصویر مفهومی چهار اتومبیل جدید به‌روزرسانی اکتبر Gran Turismo 7

با اعلام تهیه‌کننده‌ی Gran Turismo 7، چهار اتومبیل جدید در به‌روزرسانی ماه اکتبر به بازی اضافه خواهند شد.

برای دریافت جزئیات بیشتر از به‌روزرسانی ماه اکتبر باید منتظر انتشار آن بمانیم. بازی Gran Turismo 7 هم‌اکنون روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس علاقه‌مندان به بازی‌های شبیه‌ساز مسابقه‌ای قرار دارد. استودیوی پولیفونی دیجیتال برای محتوای پس از عرضه‌ی Gran Turismo 7 علاوه‌بر اضافه کردن اتومبیل‌های جدید متعهد شده است ویژگی‌های جدید لابی، آهنگ‌های بخش Music Rally و موارد دیگر را به بازی اضافه کند.

استودیو پولیفونی دیجیتال به‌روزرسانی جدید بازی Gran Turismo 7 را برای انتشار در هفته‌ی جاری در نظر گرفته است. در همین راستا اخیرا کازونوری یامائوچی، تهیه‌کننده‌ی سری Gran Turismo در حساب توییتر خود تصویری هنری از چهار اتومبیل جدیدی را که قرار است این هفته به بازی اضافه شوند، منتشر کرد. با اینکه این چهار اتومبیل مشخص نیستند، اما می‌توان حدس زد که Maserati Merak SS ،Mazda Roadster NB ،NISMO GTR GT3 و Nissan Skyline 2000GT-R به گرن توریزمو 7 اضافه خواهند شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی Gran Turismo 7 را با تیم یک گیمر و سایر کاربرها در میان بگذارید.



منبع

باتوجه‌به محتوای به‌روزرسانی‌های قبلی، احتمالا به‌روزرسانی اکتبر Gran Turismo 7 محتوای جدید دیگری را اضافه کند. به‌عنوان مثال، به‌روزرسانی ماه آگست چهار اتومبیل جدید را به همراه سه طرح جدید برای پیست بارسلونای کاتالونیا و منوهای اضافی برای بخش GT Cafe معرفی کرد. به‌روزرسانی ماه سپتامبر نیز سه خودرو و دو اسکیپ جدید به نام‌های Sakurada-dori در توکیوی ژاپن و Yosemite National Park در کالیفرنیای ایالات متحده را به بازی اضافه کرد.

بخوانید  2K فروش اطلاعات فاش شده‌ی کاربران در هک ماه گذشته را تأیید کرد
تحریریه مجله بازی یک گیمر