خالق Fallout در توسعه The Outer Worlds 2 نقش داشته است


تیم کین، خالق سری بازی های Fallout، در توسعه نسخه دوم The Outer Worlds نقش دارد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، ما متوجه شدیم که تیم کینخالق سری بازی های Fallout در حال کار بر روی شوتر نقش آفرینی The Outer Worlds 2 با Obsidian Entertainment است.

تیم کین در طی یک مصاحبه جدید درباره The Outer Worlds 2 گفت: «آنها در بازی کارهایی انجام می دهند که برای من جذاب بود. چون مشابه فعالیت های قبلی من بود و نمی توانم در مورد آنها اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهم. “بعضی وقت ها فقط می گویم که نمی خواهم به شما بگویم کجا بروید، اما شکاف هایی در راه شما و شکاف های بزرگ در طرف دیگر وجود دارد و شما باید مسیر خود را تغییر دهید.”

تیم کین بعدی لئونارد بویارسکی آنها مسئول ساخت The Outer Worlds بودند که مورد تحسین منتقدان و طرفداران قرار گرفت. سپس تیم کین به یکی از اعضای Obsidian که یکی از مشکلات آنها را حل کرد ادای احترام کردند. مشکلی که او از زمان توسعه Fallout سعی در حل آن داشته است: “نه تنها به او گفتم که کارش چقدر چشمگیر است، بلکه یادداشت هایم را از 28 سال پیش پیدا کردم و چند خطی را برای او خواندم که جزئیات یک جلسه توسعه از سال 1995 را شرح می داد.”

بازی Outer Worlds 2 در سال 2021 با تریلر آماده نبودن کار معرفی شد. زیرا این تریلر فقط لوگوی بازی را نشان می داد.استودیو Obsidian در سال 2024 بر روی انتشار بازی اکشن نقش آفرینی Avowed برای رایانه های شخصی و سری ایکس باکس تمرکز خواهد کرد.

بخوانید  تاد هاوارد می‌گوید بازی جدید ایندیانا جونز، توسعه‌دهنده ولفنشتاین، یک «مش‌آپ» است
تحریریه مجله بازی یک گیمر