تاد هاوارد می‌گوید بازی جدید ایندیانا جونز، توسعه‌دهنده ولفنشتاین، یک «مش‌آپ» است

تاریخ انتشار بازی جدید ایندیانا جونز اعلام نشده است. در مورد سری فیلم، هریسون فورد برای بازی در پنجمین فیلم در سال 2023 دوباره برای بازی در نقش ایندیانا جونز بازمی گردد.

از آنجایی که مایکروسافت با خرید ZeniMax مالک Machine Games است، فرض بر این است که عنوان ایندیانا جونز انحصاری برای ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی خواهد بود و پس از انتشار در اختیار مشترکان Game Pass قرار خواهد گرفت.

هاوارد با حضور در پادکست Lex Fridman، با گفتن اینکه Machine Games “مناسب کامل” برای توسعه بازی جدید ایندیانا جونز است، شروع کرد. هاوارد در ابتدا این بازی را در سال 2009 روانه بازار کرد، اما در آن زمان این بازی همراه نشد. اکنون که دیزنی قراردادهای صدور مجوز خود را افزایش می دهد، بتسدا توانست معامله ای را انجام دهد و Machine Games را روی بازی کار کند.

بازی جدید ایندیانا جونز داستانی اصلی درباره باستان شناس ماجراجو را روایت می کند. در مورد توسعه‌دهنده Machine Games، این بازی به خوبی با داستان‌های نازی‌ها از طریق سری Wolfenstein آشنا است، که می‌تواند با توجه به اینکه سری ایندیانا جونز تا حدودی بر نازی‌ها تمرکز دارد، یک نقطه قوت باشد.

در مقابل، برای بازی هایی که هاوارد اجرا می کند – از جمله Starfield – این یک کار روزانه است که او مرتباً با آن درگیر می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  Suicide Squad: Kill The Justice League برای عرضه در فروشگاه Epic Games به تعویق افتاد

هاوارد که برای نشان دادن دقیقاً نوع بازی ایندیانا جونز تحت فشار قرار گرفته است، گفت که قرار دادن آن در یک دسته بندی خاص چندان آسان نیست.

نقش هاوارد به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در ایندیانا جونز بی‌عنوان، بیشتر به «تأیید» بازی مربوط می‌شود تا اینکه مستقیماً به صورت روزانه درگیر شود. او ممکن است ایندیانا جونز یا هر پروژه دیگری را که در آن تهیه کننده اجرایی است، یک بار در هفته یا یک بار در ماه، بسته به وضعیت توسعه آن بررسی کند.

او گفت: “این یک ترکیب است. این یک چیز نیست، عمدا. کارهای مختلفی را انجام می دهد که ما می خواستیم در یک بازی انجام دهیم. بنابراین این یک چیز منحصر به فرد است.”

هاوارد، تهیه کننده اجرایی این عنوان در این مصاحبه گفت: “اگر عاشق ایندیانا جونز هستید، این نامه ای عاشقانه به ایندیانا جونز است.”

تاد هاوارد از Bethesda، بازی آینده ایندیانا جونز در دست توسعه در ماشین گیمز توسعه دهنده Wolfenstein را روشن کرده است.