امکان معرفی بازی جدید ساخته شده توسط Psychonauts در نمایشگاه Xbox قوی تر شده است.


استودیوی Double Fine، سازنده بازی‌های Psychonauts، پس از شایعات مربوط به یک رویداد جدید ایکس‌باکس، به بازی جدید خود اشاره کرد.

ایکس باکس استودیوهای بزرگ و کوچک زیادی دارد که در 20 سال گذشته گرد هم آمده اند. مایکروسافت در سال‌های اخیر ناشران بزرگی مانند Bethesda و Activision Blizzard را خریداری کرده است. علیرغم تیم‌های بزرگ، ردموندی‌ها استودیوهای کوچک‌تری هم دارند که کارهای باکیفیتی تولید می‌کنند. یکی از این استودیوها Double Fine است که به خاطر خلق آثار ماجراجویی جالب و خاص با طراحی هنری زیبا و لایه های طنز شناخته شده است.

Double Fine سابقه ساخت بازی هایی مانند Psychonauts، Costume Quest، Broken Age و Brutal Legend را دارد. مدت هاست که طرفداران بازی Psychonauts 2 منتظر بازی Psychonauts 2 بودند و پس از معرفی آن، سال ها منتظر بودند تا آن را تجربه کنند، اما خوشبختانه نتیجه نهایی بی نظیر بود و این بازی به یکی از بهترین آثار فرست پارتی ایکس باکس تبدیل شد.

اما با ورود به سال 2024 یعنی سه سال از انتشار Psychonauts 2 می گذرد و هنوز مشخص نیست که بازی بعدی Double Fine Studio چه خواهد بود. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه بازی بعدی این سازنده در اوایل سال جاری در نمایشگاه Xbox جدید معرفی خواهد شد. حالا این استودیو در توییت جدید خود به بازی آینده خود اشاره کرده و نوشته که در حال کار بر روی یک بازی جدید است و در زمان مناسب اطلاعاتی در مورد آن منتشر خواهد کرد. همچنین برای بیست و پنجمین سالگرد ایجاد Double Fine برنامه ویژه ای در نظر گرفته شده است.

بخوانید  این Xbox X-Men را با پیچیده ترین طراحی دنیا برنده شوید

البته این توییت به معنای معرفی بازی بعدی آنها در سال جاری نیست، اما ارسال این توییت پس از انتشار شایعات مرتبط می تواند نکته مهمی باشد. در حال حاضر باید منتظر ماند و دید که رویداد Xbox چه زمانی برگزار می شود. هنوز مشخص نیست که بازی بعدی Double Fine چه خواهد بود و شاید یک بازی جدید باشد.بسیاری از طرفداران می خواهند به Brutal Legend برگردند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر