این Xbox X-Men را با پیچیده ترین طراحی دنیا برنده شوید

برای جشن گرفتن اولین سریال تلویزیونی مردان ایکس، X-Men '97، مایکروسافت و مارول برای یک سری ویژه X-Men Xbox با هم همکاری کردند.

این کنسول که برای فروش نیست اما می توان از طریق جایزه برنده شد، با یک کتاب کمیک الهام گرفته از این مجموعه همراه است. Rich Douek نویسنده مارول و هنرمند Paco Diaz داستان دو صفحه ای را خلق کردند. این کمیک Cyclops را نشان می‌دهد که مردان ایکس را به نبرد علیه نگهبانان و استاد قالب می‌برد.

ببینید، Xbox X-Men
ببینید، Xbox X-Men

آلبوم عکس

به گفته مایکروسافت، این اولین بار است که یک Xbox Series X در یک کتاب کمیک پیچیده می شود. این بسته همچنین شامل مجموعه ای از کنترلرها با مضمون رنگ های شخصیت X-Men، از جمله Wolverine، Storm، Rogue، Morph، Magneto، Jubilee، Gambit، Jean Grey، Cyclops، Beast و Bishop است.

برای ورود به این ایکس باکس و این کنترلر، بازیکنان باید حساب Xbox X (توئیتر سابق) را دنبال کنید و این پست را دوباره به اشتراک بگذارید. این مسابقه در 20 اردیبهشت ماه به پایان می رسد.

X-Men '97 که دنباله ای بر سریال قبلی دهه 90 است، اکنون در دیزنی پلاس پخش می شود. بررسی مردان ایکس 97 از GameSpot به نمایش امتیاز 7/10 داد.

مت الفرینگ، منتقد گفت: “مردان ایکس 97 همان چیزی است که انتظار دارید. این یک دنباله سرگرم کننده برای سریالی است که بسیار مورد علاقه بود. مردان ایکس 97 دقیقاً همان مشکلات نسخه اصلی را دارد.” هرج و مرج است، خط داستانی خیلی سریع به پایان می رسد و شخصیت ها بدون هیچ توضیحی ناپدید می شوند. با این حال، سه قسمت اول سریال شروع خوبی برای سریالی است که بسیاری از مردم می خواستند دوباره آن را ببینند، و این شروع عالی است. شروع، با دو قسمت از این قسمت ها بهترین های کل مجموعه هستند. برای کسانی که کمیک های X-Men زیادی را نخوانده اند اما عاشق X-Men هستند، این دقیقا همان چیزی است که نیاز دارند.

بخوانید  Assassin's Creed Valhalla اولین جایزه گرمی را برای بهترین موسیقی بازی ویدیویی برد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر