چگونه Uber Ride Fortnite را به حالت Battle Royale هدایت کرد

قبل از اینکه توسعه دهنده Epic تصمیم به تغییر دنده و ایجاد حالت نبرد رویال برای Fortnite بگیرد، در سال 2017 یک سواری Uber به دیزنی انجام شد. این تمایل منجر به تصمیم به تغییر مسیر بازی و مسلماً صنعت بازی های ویدیویی به عنوان یک کل شد.

دونالد ماستارد، مدیر خلاق سابق Epic، زمانی که این شرکت سرانجام با حالت بتل رویال در Fortnite موافقت کرد، به Game File (از طریق Kotaku) فاش کرد. ماستارد به یاد می آورد: «آنها تیم سوئینی (بنیانگذار و مدیر عامل Epic) و پل میگان، که در آن زمان رئیس Epic بود، (و) کیم لیبرری، مدیر ارشد فناوری Epic بودند. “چهار نفری در پشت یک اوبر در کالیفرنیا بودیم، در حال رفتن به یک جلسه در دیزنی… ما قبلاً با این (ایده) بازی می‌کردیم که باید یک بازی رویال بتل رویال انجام دهیم. باید این کار را انجام دهیم. ما این کار را در فورتنایت انجام دادیم؟

در حال پخش: Fortnite x Avatar: Elements – تریلر گیم پلی

واضح است که گروه به این نتیجه رسیدند که بتل رویال را به Fortnite که قبلاً یک تیرانداز PvE مبتنی بر بقا بود، بیاورند. اکنون تمرکز روی حالت PvP 100 نفره است که در آن زمان توسط PUBG رایج شده بود. (در واقع، PUBG حتی قبل از کنار گذاشتن آن در سال 2018، علیه Epic و Fortnite شکایت کرد.)

در طول سواری، ماستارد اضافه کرد که در واقع شروع به نوشتن یک سند طراحی یک صفحه‌ای کرده است که پایه‌ای را برای حالت Battle Royale Fortnite ایجاد کرده است. این هم تمام نیست. ماستارد گفت: “یک اتوبوس مدرسه در ترافیک از کنار ما می گذرد، و من فکر می کنم، بازیکنان قرار است در اتوبوسی در آسمان باشند و ما از آن بیرون بپریم.” بنابراین، اتوبوس نمادین نبرد نیز از سواری اوبر متولد شد.

این تنها افشاگری مهمی نیست که Mustard برای Game File فاش کرده است. توسعه‌دهنده همچنین فاش کرد که چگونه ساموس آران متروید تقریباً به فورتنایت راه پیدا کرد، اما نینتندو با این شکارچی جایزه‌ها که در پلتفرم‌های خارج از سوییچ ظاهر می‌شد، همراهی نکرد.

فورتنایت به خاطر همکاری‌هایش شناخته می‌شود و بیلی آیلیش امروز به جشنواره فورتنایت می‌آید. این هفته، Fortnite همچنین به بازیکنان اجازه می‌دهد تا سمی‌ترین احساسات خود را مسدود کنند، مانند Take the L. در همین حال، در Lego Fortnite، یک خوک اکنون می‌تواند به عنوان بخشی از به‌روزرسانی Farm Friends دوست شما باشد.

بخوانید  CoD: Modern Warfare 3 Has A New Way To Unlock Attachments With Challenges

در اوایل سال جاری، دیزنی ۱.۵ میلیارد دلار در Epic سرمایه‌گذاری کرد که شامل یک «جهان پایدار» در Fortnite می‌شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر