پاسخ بسیار زیاد کاربران Steam به بازی استراتژیک کمتر شناخته شده

Manor Lords بیش از سه میلیون بار توسط کاربران Steam مورد علاقه قرار گرفته است.

بازی استراتژی شهرسازی قرون وسطایی Slavic Magic، Manor Lords، پیش از انتشار دسترسی زودهنگام استیم، به یک نقطه عطف بزرگ دست یافته است. طبق آمار منتشر شده، در ژانویه امسال، حدود دو میلیون بازیکن استیم Manor Lords را در لیست علاقه مندی های خود داشتند که در اوایل این ماه به 2.5 میلیون نفر رسید و اکنون از مرز سه میلیون نفر گذشته است تا شاهد محبوبیت گسترده این بازی قبل از انتشار اولیه باشیم.

تیم بندر، مدیر عامل Hooded Horse، ناشر Manor Lords، در بیانیه‌ای درباره موفقیت گفت: «تیم Slavic Magic کار شگفت‌انگیزی انجام داده است. ما مفتخریم و خوشحالیم که یک ناشر بازی هستیم و به این استودیو کمک می کنیم تا رویای خود را تحقق بخشد.”

کمپین برای تصرف زمین های بیشتر در Manor Lords

Manor Lords در اصل توسط شخصی به نام Greg Styczeń ایجاد شد و او بیشتر توسعه آن را انجام داد. گیم پلی بازی ترکیبی از استراتژی همزمان و ساختمان شهری قرن چهاردهمی را ارائه می دهد. بازیکنی که نقش پادشاه را بر عهده می گیرد باید قبیله خود را ایجاد کند و مردم آن را رهبری کند. علاوه بر این، گسترش قبیله و بهبود زندگی مردم از دیگر وظایف بازیکن خواهد بود.

بازیکن می تواند ارتشی جمع کند یا گروه هایی از مزدوران را استخدام کند تا برای او بجنگند و زمین های اطراف را به کشور نوپای خود اضافه کند. در این میان، رهبران سایر قبایل نیز بسته به تصمیم بازیکن برای صلح یا جنگ با آنها، اهدافی مشابه شما خواهند داشت. Manor Lords در تاریخ 7 مه 1403 (26 آوریل 2024) به عنوان دسترسی اولیه در دسترس بازیکنان رایانه شخصی خواهد بود.

بخوانید  بهترین فیلم های ترسناک ۲۰۲۴ | از نوسفراتو تا اره ۱۱

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر