استعاره: پیش‌سفارش‌های نسخه کلکسیونی ReFantazio آنلاین هستند

Atlus اخیراً با بازی‌های Persona خود و ورودی‌های مختلف دیگر در سبک JRPG آتش گرفته است و عنوان آینده آن، Metaphor: ReFantazio، تاریخ انتشار رسمی دارد. 11 اکتبر با هدایت توسعه توسط چندین کهنه‌کار Persona، از جمله کارگردان Katsura Hashino، که فرنچایز Persona را در موفق‌ترین دوران خود رهبری کرد، این می‌تواند شروع یک فرنچایز جدید بزرگ برای Atlus و ناشر آن سگا باشد. . اگر می‌خواهید وارد طبقه همکف شوید، پیش‌سفارش‌های Metaphor: ReFantazio برای PS5 و Xbox Series فعال هستند. نسخه کلکسیونی برای خریدهایی آماده شده است که ممکن است طرفداران دیرینه Atlus را مورد توجه قرار دهد.

استعاره: پاداش پیش‌سفارش ReFantazio

استعاره: پیش‌سفارش‌های Refantazio با چندین قطعه محتوای درون بازی ارائه می‌شوند: مجموعه سینه Archetype EXP و بسته سفر ماجراجو.

در صورتی که تریلرها را از دست دادید، Metaphor: ReFantazio یک بازی فانتزی است که در آن پس از ترور حاکم قبلی پادشاهی، سعی می‌کنید تاج و تخت را تصاحب کنید. در این کشور هر کسی بدون توجه به طبقه اجتماعی می تواند پادشاه بعدی شود به شرطی که حمایت مردم را جلب کند. بازیکنان می‌توانند بر Archetypes تسلط داشته باشند، توانایی‌های قدرتمندی که شخصیت‌ها را به یکی از چندین کلاس با مهارت‌های منحصربه‌فرد برای استفاده در مبارزات تبدیل می‌کند، و بازی از ترکیبی از اکشن زمان واقعی و مبارزات نوبتی استفاده می‌کند.

ReFantazio مشابه سیستم پیوند اجتماعی پرسونا، از سیستم فالوور برای ایجاد پیوند با افرادی که در سفر خود ملاقات می‌کنید و باز کردن کهن الگوهای جدید برای آزمایش استفاده می‌کند. Metaphor: ReFantazio در تاریخ 11 اکتبر برای PC، PS5، PS4 و Xbox Series X|S عرضه می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر