اولین تصاویر سریال جنایی و معمایی جدید از نتفلیکس و بازیگران چهارشنبه

نتفلیکس اولین تصاویر رسمی را از A Good Girl's Guide to Murder با بازی اما مایرز منتشر کرده است و نگاهی به این سریال به ما می دهد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون. اولین تصاویر سریال جنایی و معمایی جدید نتفلیکس منتشر شد. نتفلیکس رسما اعلام کرد که پس از معامله با بی بی سی، حق پخش سریال A Good Girl's Guide to Murder در آمریکا را به دست آورده است و به همین منظور دو تصویر رسمی برای این سریال جنایی و معمایی به اشتراک گذاشته است. تمرکز هر دو تصویر روی شخصیت اما مایرز Pip Fitz-Amobi است که در زیر مشاهده می کنید:

اما مایرز در کتاب The Good Girl's Guide to Murder در مدرسه است

اما مایرز و دوست دشتی اش در کتاب راهنمای یک دختر خوب برای قتل

اما مایرز قبلا در سریال چهارشنبه و فیلم Family Switch با نتفلیکس کار کرده است و این سومین همکاری آنهاست. مایرز همچنین به نقش ایند سینکلر در فصل دوم سریال چهارشنبه بازخواهد گشت. سریال راهنمای قتل دختر خوب داستان پیپ فیتز آمبی را دنبال می کند که از استانداردهای تحقیق در مورد قتل یک دختر مدرسه ای ناراضی است و تصمیم می گیرد شخصاً در مورد قتل تحقیق کند.

اما مایرز، زین اقبال، هند لیلی دیویس، راهول پاتنی، آشا بنکس، یالی تپال مارگالیث، جود مورگان کوهلی، رایکو گوهارا، جورجیا آرون، جسیکا وبر، هنری اشتون، کارلا وودکاک، متیو بنتون و آنا مکسول مارتین از جمله بازیگران این فیلم هستند. چه کسانی در سریال A Good Girl's Guide to Murder بودند و ایفای نقش کردند. سریال The Good Girl Murder Manual اقتباسی از رمانی به همین نام اثر هالی جکسون است که پاپی کوگان، ضیا احمد، آجوک ابرونک و رابی توماس فیلمنامه را نوشته و دالی ولز قسمت های مختلف را کارگردانی می کند.

بخوانید  چرا فضانوردان آپولو مدفوع خود را روی ماه رها کردند؟

A Good Girl's Guide to Murder قرار است در تاریخ نامشخصی در سال 2024 از شبکه نتفلیکس و بی بی سی پخش شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر