برنامه تلویزیونی Fallout دارای وب سایت بازی محبوبی است که با مشکلات ترافیکی بالا مواجه است

نمایش Fallout Amazon Prime Video داغتر از بمب هسته ای به نظر می رسد. در واقع، این مجموعه تلویزیونی علاقه زیادی را به مجموعه بازی های ویدیویی برانگیخت که یک سایت مودینگ محبوب مجبور شد بیانیه ای در مورد عملکرد “به شدت تخریب شده” منتشر کند.

Nexus Mods که توسط Eurogamer شناسایی شد، فاش کرد که از زمان عرضه سری Fallout در اوایل این ماه، دانلودها بیش از دو برابر شده است. دمورفیک، سرپرست تیم انجمن گفت: «Fallout 4 و Fallout: New Vegas شاهد جهش‌های بزرگی در سایت بودند، که به اوج 24 میلیون بارگیری کل فایل در روز کمک کرد، در مقایسه با نرمال 10 میلیون دانلود روزانه.»

در حال پخش: جدول زمانی کامل FALLOUT توضیح داده شد!

در روز یکشنبه 21 آوریل، این دو بازی به تنهایی بیش از 12 میلیون دانلود ایجاد کردند. Nexus Mods بر این باور است که «آخر هفته بزرگ دیگری در راه است و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا سایت را تا حد امکان روان نگه داریم». اگر کنجکاو هستید، GameSpot 50 مورد از بهترین مدهای Fallout 4 را گردآوری کرده است.

Fallout 76 همچنین محبوب‌تر از همیشه در Steam است و از برنامه‌های تلویزیونی مشابه Fallout 4 و Fallout: New Vegas لذت می‌برد. روز یکشنبه، تعداد بازیکنان همزمان به رکورد جدید بیش از 73000 نفر برای RPG آنلاین رسید. به طور کلی، فرنچایز Fallout شاهد افزایش گسترده بازیکنان در طول ماه آوریل بود.

برای اطلاعات بیشتر، بررسی برنامه تلویزیونی Fallout GameSpot را بررسی کنید. فصل دوم Fallout به طور رسمی توسط آمازون معرفی شده است، اما هنوز هیچ پنجره ای برای انتشار فاش نشده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر