فستیوال فورتنایت فصل 3 کنترل کننده های گیتار، بیلی آیلیش و یکی از بزرگترین گروه های تمام دوران را اضافه می کند.

فصل دیگری از فستیوال فورتنایت یک جشنواره پاس جدید و یک پوسته آیکون جدید با حضور بیلی آیلیش برای ما به ارمغان آورد، اما شاید بزرگترین خبر از شروع فصل 3 این باشد که جشنواره فورتنایت اکنون از کنترلرهای گیتار پشتیبانی می کند.

با عنوان Eilish در این فصل، جشنواره Pass دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است تا ساختار آن بیشتر شبیه مجوز رویداد باشد، مانند مجوز فعلی Avatar Elements. این بدان معنی است که در این فصل (و احتمالاً در آینده)، با خرید 1800 V-Bucks جشنواره فستیوال پاس، فوراً یک پوسته برای هنرمند مرتبط – در این مورد، پوسته Green Roots Billie – باز می شود و می توانید یک جایزه اضافی و انحصاری برنده شوید. سبک در پایان پاس.

این سبک پاداش تغییر دیگری در نحوه عملکرد جشنواره پاس است. Epic در مورد این مجوزها سلب مسئولیت کرده است و حق فروش لوازم آرایشی پاس را در فروشگاه کالا در آینده برای خود محفوظ می دارد، اما در اینجا استثنا داریم: سبک ماوراء بنفش پوست Green Roots Billie را فقط می توانید از جشنواره فصل 3 دریافت کنید. عبور.

می‌توانید با تکمیل ماموریت‌های جشنواره در حین بازی، از طریق Season 3 Festival Pass پیشرفت کنید. می‌توانید یک آهنگ جوایز رایگان دریافت کنید که شامل چهار آهنگ جم است و با باس زیبای Lavatronik به اوج می‌رسد. برای کسانی که به آهنگ ممتاز ارتقاء می‌دهند، پایه کیتار و میکروفون جدید با تم Billie Eilish، چهار آهنگ جدید جم و انواع لوازم آرایشی دیگر را باز می‌کنید.

سبک ماوراء بنفش برای پوست Green Roots Billie منحصر به فصل 3 جشنواره پاس است.
سبک ماوراء بنفش برای پوست Green Roots Billie منحصر به فصل 3 جشنواره پاس است.

آلبوم عکس

آهنگ‌های جم جدید در مسیر پرمیوم جشنواره پاس عبارتند از:

  • اکسی توسین اثر بیلی آیلیش
  • Friday I'm In Love by The Cure (این همان چیزی است که در عنوان به آن اشاره شده است)
  • یانگ بلاد تا 5 ثانیه تابستان
  • کارت های مارون 5
بخوانید  این کیسه ها و کیف های فاینال فانتزی شایان ستایش برای پیش خرید آماده شده است

برخلاف تیترهای قبلی جشنواره، ایلیش در حال حاضر فقط یک پوسته دارد، پوسته ای که با جشنواره پاس در دسترس است، اگرچه Epic وعده می دهد که آیلیش در فصل بعدی همزمان با انتشار آلبوم بعدی، پوسته جدیدی از فروشگاه آیتم دریافت خواهد کرد. با این حال، در حال حاضر، آیلیش سه آهنگ جدید در فروشگاه خواهد داشت – «خوشحالتر از همیشه»، «پس من هستم» و «همه دختران خوب به جهنم می‌روند» – و همچنین دو قطعه احساسی به نام «بد» . دوست” و “تو باید من را در یک تاج ببینی.” و بله، فقدان حروف بزرگ عمدی است: این یک چیز Gen Z است، بیا.

داستان در حال توسعه: کنترلرهای گیتار دوباره جالب هستند.
داستان در حال توسعه: کنترلرهای گیتار دوباره جالب هستند.

همانطور که در بالا ذکر شد، اضافه شدن پشتیبانی از کنترلرهای گیتار یکی دیگر از داستان های بزرگ برای فصل جدید است. از شروع فصل 3، جشنواره به طور رسمی از سه کنترلر گیتار پشتیبانی می کند: Rock Band 4 Fender Stratocaster، Rock Band 4 Fender Jaguar، و کنترلر کاملاً جدید PDP Riffmaster R.

کنترلرهای گیتار نمودارهای گیتار و بیس جداگانه خود را برای هر آهنگ و همچنین رتبه بندی خود خواهند داشت. اگر روی یک گیم پد معمولی گیر کرده اید، برای کسب امتیاز بالا با گیتاریست ها رقابت نخواهید کرد. Epic در آینده نسبتاً نزدیک اخبار بیشتری را در مورد کنترل‌کننده‌های ابزار نوید می‌دهد – پشتیبانی از درام‌های پلاستیکی ممکن است در افق باشد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر