پرداخت DLC Cyberpunk 2077 Phantom Liberty تایید شد | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

بازی Battle Pass فصل 1 همچنان شامل 20 لایه رایگان برای باز کردن قفل بازیکنان خواهد بود که شامل تفنگ تک تیرانداز Victus XMR و تفنگ دستی BAS-P به عنوان سلاح‌های جدید قابل باز شدن در این فصل می‌شود. اکتیویژن می‌گوید که اگر بازیکنان مستقیماً از اولین بخش نقشه به بخش‌های A6 یا A7 بروند، 15 پرش در سطح توکن و 30 تا برای باز کردن قفل هر دو سلاح لازم است. در مورد اپراتور جدید فصل، پاس زوسار “زئوس” کالو را به عنوان اپراتور موجود در طبقات پریمیوم پاس معرفی می کند. زئوس هنگام خرید Battle Pass Premium یک قفل فوری است.

خیلی برای آزادی. اگرچه حدس می‌زنم می‌گفتند این یک روح است.

چیزی که رایگان خواهد بود Call of Duty Warzone 2.0 است که اخیراً اعلام کرده است که پاس نبرد خود غیرخطی است، اما اکنون جزئیات جدیدی در مورد نحوه عملکرد دقیق آن داریم.

Grabowski در صحبت با GamesRadar تأیید کرد که “تا آنجا که به قیمت گسترش مربوط می شود – ما هنوز جزئیات دقیقی را فاش نکرده ایم، اما نتیجه خواهد داد.”

در حالی که ما اطلاعات خاصی از قیمت DLC نداریم، الحاقات برای The Witcher 3، Hearts of Stone، و Blood and Wine به ترتیب 10 و 20 دلار در زمان انتشار هزینه دارند، که دومی گسترش بسیار بیشتری دارد. مهمتر است.

مانند The Witcher 3 – که به‌روزرسانی رایگان نسل بعدی در راه است – Cyberpunk 2077 نیز پس از راه‌اندازی مقدار قابل‌توجهی DLC رایگان دریافت کرد، به‌روزرسانی Edgerunners مقدار قابل‌توجهی از لوازم آرایشی رایگان، سلاح‌ها و حتی یک رشته داستانی اضافی را ارائه کرد.

بخوانید  سیستم مورد نیاز برای Need for Speed ​​Unbound

Season 1 Pass به 21 بخش مختلف جنگی از A0 تا A20 تقسیم می شود. بخش های A1 تا A20 همه به یکدیگر متصل هستند. پس از اینکه بازیکنان تمام پاداش‌ها را در تمام بخش‌های نبرد از A0 تا A20 باز کردند، یک «بخش پیروزی» اضافی با جوایز پاداش وجود دارد. Battle Pass در مجموع شامل 1400 CoD Point است. بازیکنان می‌توانند 400 CP رایگان در پاس به‌علاوه 1000 CP دیگر با بخش Premium Pas و بخش پیروزی کسب کنند، که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا CoD Points را که برای خرید پاس کامل خرج کرده‌اند، پس بگیرند.

برای هرکسی که امیدوار است الحاق بزرگ Cyberpunk 2077، Phantom Liberty، یک افزونه رایگان باشد، دوباره حدس بزنید، زیرا رادک گرابوفسکی، مدیر روابط عمومی جهانی CD Projekt Red تایید کرده است که قیمتی دارد.

Modern Warfare 2 Season 1 به جای داشتن یک پاس خطی از 100 ردیف قفل‌گشایی، پاس نبرد را مجدداً به عنوان یک نقشه نبرد چند بخشی تصور می‌کند. نقشه دارای حداقل 20 بخش با پنج عنصر در هر بخش است. بازیکنان با استفاده از پرش‌های سطح توکن نبرد که در این نقشه به دست می‌آیند، قفل آیتم‌ها را باز می‌کنند، با آزادی انتخاب مسیر خود و تمرکز روی آیتم‌هایی که بیشتر می‌خواهند.