بازیگر ولدمورت آماده بازگشت به فرانچایز هری پاتر است

در مقابل، خود هری پاتر، دانیل رادکلیف، در نامه ای سرگشاده رولینگ را به دلیل اعتقادات محدودش محکوم کرد. “زنان تراجنسیتی، زنان هستند. هر گونه اظهارنظر برعکس، هویت و حیثیت افراد ترنسجندر را از بین می برد و با تمام توصیه های ارائه شده توسط انجمن های حرفه ای مراقبت های بهداشتی که در این موضوع تخصص بسیار بیشتری نسبت به جو یا من دارند، مغایرت دارد.”

فاینس گفت: «در این مورد شکی نیست تنوع وقتی از او پرسیده شد که آیا او دوباره نقش ولدمورت شرور هری پاتر را بازی خواهد کرد؟ اگر برادران وارنر یا رولینگ با او تماس گرفت تا به پروژه‌های آینده دنیای جادوگری بپیوندد، فاینس گفت که او به زودی برمی‌گردد.

فاینس در آن زمان گفت: «جی کی رولینگ این کتاب‌های عالی را درباره توانمندسازی نوشت، درباره بچه‌های جوانی که خود را به عنوان انسان کشف می‌کنند». “این در مورد این است که چگونه شما تبدیل به یک انسان بهتر، قوی تر و اخلاقی تر می شوید. توهین کلامی که به او می شود منزجر کننده است، این وحشتناک است.”

آخرین ساخته فاینز، The Menu، در تاریخ 18 نوامبر از طریق Searchlight Pictures وارد سینماها می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

رئیس برادران وارنر. دیوید زاسلاو از دیسکاوری گفته است که آماده همکاری با نویسنده جی کی رولینگ بر روی محتوای هری پاتر بیشتر است و او تنها نیست. رالف فاینس، هنرپیشه، اشاره کرد که شکی وجود ندارد که او برای بازی در نقش ولدمورت تا زمانی که بتواند در یک لحظه بازگردد.

بخوانید  مایکروسافت تست بسیار خوب Xbox Game Pass Family and Friends را به پایان رساند

ماه گذشته، این بازیگر از رولینگ در برابر توهین کلامی و تهدید به مرگ به دلیل اعتقادات صریح او در مورد جنسیت بیولوژیکی و افراد ترنس دفاع کرد.

فاینز نقش ولدمورت را در چهار فیلم اصلی هری پاتر بازی کرد که با معلم هری پاتر و جام آتش در سال 2005 در هاگوارتز شروع شد.