فروش جمعه سیاه GameStop فعال است – بهترین تخفیف ها را بررسی کنید

اولین پیشنهادهای جمعه سیاه اکنون در آنلاین هستند GameStop، صدها روش برای صرفه جویی در محبوب ترین بازی ها، لوازم جانبی، کلکسیون ها و سایر فناوری های امروزی به شما ارائه می دهد. چه بخواهید یک FPS جدید بخرید یا دستگاه بازی خود را ارتقا دهید، مطمئنا چیزی وجود دارد که توجه شما را به خود جلب کند.

مجموعه ای از آیتم های عالی دیگر، از جمله کنترلرها، هدست ها، لپ تاپ های بازی، مانیتورها و SSD های بسط داده شده، پیش از جمعه سیاه به فروش می رسند. حتما کاتالوگ کامل را بررسی کنید، اما ما لیستی از بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه را در زیر گردآوری کرده ایم.

Pokemon Scarlet و Violet ممکن است اخیراً همه توجه را به خود جلب کنند، اما تعدادی از عناوین قدیمی‌تر Pokemon اکنون تنها با قیمت 39 دلار به فروش می‌رسند. این شامل آخرین نسل می شود شمشیر پوکمون به همین ترتیب پوکمون اسنپ جدید و مروارید درخشان پوکمون. هر سه توصیه آسانی هستند، به خصوص اگر به دنبال پیوستن به دیوانگی پوکمون هستید اما از کاهش 60 دلاری در نسخه جدید هیجان زده نیستید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.