اعلام توستر رسمی ایکس باکس و چاپ لوگوی ایکس باکس روی شیرینی


بعد از یخچال مینی ایکس باکس، یک دستگاه رسمی ایکس باکس دیگر عرضه می شود: توستر Xbox Series S. هدف این محصول بسیار واقعی، ارائه “تجربه بهینه کربوهیدرات” با تعدادی ویژگی هیجان انگیز است.

توستر دو تکه به گونه ای طراحی شده است که شبیه Xbox Series S باشد و برای یک لمس منظم، لوگوی Xbox Sphere را نیز روی نان شما چاپ می کند. مایکروسافت گفت: «این نسل بعدی کنسول نان تست است.

این توستر همچنین دارای یک “شماره انتخاب سایه” است که به کاربران اجازه می دهد تا غذاهای خود را به سلیقه خود برشته کنند. به‌علاوه، توستر دارای پروفایل‌های متعددی است، بنابراین اعضای خانواده یا هم اتاقی‌ها می‌توانند به سرعت نان خود را هر بار بدون نیاز به شماره‌گیری مجدد، تا سطح برشته‌ای که می‌خواهند برشته کنند. همچنین دارای “تایمر شمارش معکوس” است تا از زمان پخت و آماده شدن محصول نان خود مطلع شوید.

مایکروسافت گفت: «دیگر از صبحانه ترساندن یا تلاش برای پخش کره روی نان از قبل سرد استفاده نمی‌شود، زیرا سعی می‌کردید یک نقطه ذخیره خوب پیدا کنید».

من الان گرسنه ام
من الان گرسنه ام

آلبوم عکس

توستر Xbox Series S همچنین دارای “ویژگی ضد جم” است، بنابراین امیدواریم نیازی به چسباندن یک چنگال خطرناک به آن و همچنین یک سینی خرده نان برای تمیز کردن نداشته باشید. توستر همچنین دارای دکمه یخ زدایی است که به شما امکان می دهد نان یخ زده را مستقیماً داخل آن قرار دهید.

ابعاد توستر 15 اینچ، ارتفاع 7.6 اینچ و عمق 4.6 اینچ است، بنابراین بسیار بزرگ است، اما بزرگ نیست. والمارت توستر ایکس باکس را به قیمت 40 دلار می فروشد.

بخوانید  سرعت فروش PS5 در آمریکا: ۱۰۰ هزار کنسول در هر ۱۷.۵ ساعت

یخچال مینی رسمی ایکس باکس چیزهای زیادی را برای شما به ارمغان می آورد، بنابراین طرفداران بدون شک امیدوارند که این توستر تجربه پخت و پز بهتری را ارائه دهد. دلیل همه این اتفاقات ظاهراً به این دلیل است که وقتی سری X معرفی شد، طرفداران به درستی به شوخی گفتند که شبیه یخچال است. مایکروسافت قبل از رونمایی از مینی یخچال، از میم ها استقبال کرد و حتی یک یخچال Xbox با اندازه کامل برای اسنوپ داگ ساخت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر