هدست بازی لاجیتک با Dolby Atmos فقط 50 دلار است

آمازون این هدفون را با تخفیف در سه رنگ به فروش می رساند: مشکی (با لهجه های ریز سبز لیمویی)، آبی (با پارچه گوشواره صورتی داغ و هدبند بنفش) و سفید (با لایه های آبی کم رنگ). شما همچنین می توانید G435 Lightspeed را با ماوس بی‌سیم Logitech G305 جفت کنید فقط 86.88 دلار (معمولاً 130 دلار).

(نگران نباشید صاحبان ایکس باکس، تعداد زیادی هدست سازگار با Xbox نیز برای جمعه سیاه به فروش می رسد.)

در مورد آن، لاجیتک می گوید باتری هدست با یک بار شارژ تا 18 ساعت دوام می آورد و می توانید آن را به سرعت و به راحتی با کابل USB موجود شارژ کنید. در مورد میکروفون، G435 از میکروفون‌های حذف نویز دوگانه استفاده می‌کند که دقیقاً در هر دو گوشی تعبیه شده‌اند، نه اینکه از بوم میکروفون بیرون بیایند و ظاهری شیک به هدست می‌دهند.

در مورد ساخت هدست، این هدست از یک هدبند مموری فوم پددار، بالشتک فنجانی قابل تنفس و وزن کمی کمتر از 6 اونس برخوردار است. این باید هدست را حتی در طول جلسات طولانی بازی راحت نگه دارد.

یک هدست گیمینگ خوب می تواند شما را در گیم پلی غرق کند و به شما امکان می دهد با سایر گیمرها به وضوح ارتباط برقرار کنید، اما می تواند گران باشد. خوشبختانه، هدست بازی G435 Lightspeed لاجیتک به لطف جمعه سیاه به 50 دلار در آمازون (معمولاً 80 دلار) کاهش یافته است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  فروش Metro Exodus از 10 میلیون نسخه فراتر رفته است

G435 Lightspeed یک هدست روی گوشی سبک وزن است که به صورت بی سیم به PS5، PS4، PC، Nintendo Switch و دستگاه های تلفن همراه از طریق یک دانگل بلوتوث همراه متصل می شود. همچنین از صدای فراگیر Dolby Atmos و Windows Sonic برای نمایش دقیق تر صدا پشتیبانی می کند.

حتماً پوشش معاملات جمعه سیاه 2022 ما را برای فروش بیشتر بازی و فناوری بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر