در تریلر میراث هاگوارتز، طلوعی آرامش‌بخش را به نمایش بگذارید

استودیو Avalanche تریلر جدیدی از Hogwarts Legacy منتشر کرده است که لحظه آرامش بخش طلوع خورشید پاییزی را به نمایش می گذارد.

این تریلر طلوع خورشید در پاییز را در 20 دقیقه با ویدیوهایی که به طور کامل از بازی گرفته شده است نشان می دهد.همچنین هیچ موزیک حماسی یا ویدیوی گیم پلی وجود ندارد که این روند را مختل کند. در عوض، تریلر زیبا برخی از طراحی صدای طبیعی هاگوارتز Legacy را در کنار محیط آرام بخش به نمایش می گذارد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که استودیوی نرم افزاری Avalanche و Warner Bros. تریلر جدیدی از هاگوارتز Legacy را به اشتراک گذاشتند. تریلر جدید به جای ارائه تکه‌های داستان یا گیم‌پلی، تنها نمونه‌هایی از لحظات آرامش‌بخش این بازی نقش‌آفرینی را به طرفداران می‌دهد.

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ 10 فوریه 2023 (21 فوریه 1401) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S، Nintendo Switch و PC در نظر گرفته شده است.

دانلود فیلم آپارات

لیست کامل غنائم/دستاوردهای هاگوارتز Legacy اخیراً در فروشگاه Epic Games منتشر شده است که جزئیات بیشتری از گیم پلی بازی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. این بازی نقش آفرینی دارای 46 تروفی از جمله تروفی پلاتینیوم است. اوایل این ماه، بخش ایجاد و سفارشی سازی شخصیت در میراث هاگوارتز معرفی شد.

بخوانید  باندل جدید Fanatical به شما امکان می دهد 10 بازی را با قیمت 50 سنت خریداری کنید