ماجراجویی ایندیانا جونز در دهه های 1940 و 60 در عکس های جدید فیلم ایندیانا جونز 5

مجله Empire شماره جدید خود را به فیلم Indiana Jones 5 اختصاص داده و در روزهای اخیر تصاویر و اطلاعات جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر کرده است. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر و اطلاعات جدیدی از فیلم Indiana Jones 5 منتشر شد. به تازگی تصاویر جدیدی از ایندیانا جونز 5 منتشر شده است که در آن ایندیانا جونز در دهه 40 و 60 میلادی دیده می شود.

فیلم ایندیانا جونز 5 برای 30 ژوئن 2023 (9 ژوئیه 1402) برنامه ریزی شده است. هم جان ویلیامز او برای ساخت موسیقی متن فیلم جدید ایندیانا جونز بازخواهد گشت.

هریسون فورد مثل ایندیانا جونز، پل فیبی والر به عنوان دختر خوانده ایندیانا جونز، مادز میکلسن، آنتونیو باندراس، توماس کرچمن، بوید هالبروک، شانتی رنه ویلسون و توبی جونزاز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ایندیانا جونز 5 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جیمز منگولد او با سابقه کارگردانی آثاری مانند Walk the Line، Logan و Ford v Ferrari، کارگردانی ایندیانا جونز 5 را بر عهده دارد که در واقع جایگزین آن شده است. استیون اسپیلبرگ او پیش از این 4 قسمت قبلی فیلم ایندیانا جونز را کارگردانی کرده بود.

تصاویر جدید از فیلم Indiana Jones 5 منتشر شد که در آن شاهد ماجراجویی ایندیانا جونز در دو دهه مختلف هستیم.

در واقع این تصاویر تئوری فلاش بک به گذشته را تایید می کند و به گفته سازندگان فیلم از فناوری کاهش سن و جوان سازی برای هریسون فورد، بازیگر ایندیانا جونز در ایندیانا جونز 5 استفاده کرده اند تا بتوانیم ظاهر جوان تر را ببینیم. این ماجراجوی محبوب همچنین در دو تصویر برای اولین بار شاهد حضور فیبی والر-بریج در قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز هستیم که مظهر دختر خوانده ایندیانا جونز است:

بخوانید  The Last Of Us' Bloater تا حدودی توسط Gollum Designer ساخته شده است
علاوه بر این، جیمز منگولد کارگردان ایندیانا جونز 5 در مصاحبه ای با Empire تأیید کرد که آنها تلاش زیادی برای فیلمبرداری فیلم در مکان های واقعی به جای استفاده از جلوه های ویژه انجام داده اند و این فیلم در مکان هایی مانند سیسیل، مراکش و گلاسکو فیلمبرداری شده است. . او افزود که این فیلم از جلوه های واقع گرایانه استفاده می کند و همه انواع وسایل نقلیه مانند هواپیما، قطار و ماشین های مورد استفاده در ایندیانا جونز 5 واقعی هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر