نرخ فریم و وضوح کنسول Prince of Persia: The Lost Crown فاش شد


یوبی سافت نرخ فریم و رزولوشن بازی Prince of Persia: The Lost Crown را بر روی کنسول ها فاش کرد.

یوبی سافت اخیراً سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه رایانه شخصی بازی Prince of Persia: The Lost Crown را فاش کرده است که به بازیکنان امکان می دهد بازی را با وضوح 4K و 60 فریم بر ثانیه در تنظیمات گرافیکی Ultra تجربه کنند. جای نگرانی برای کاربران کنسول های نسل نهم وجود ندارد. زیرا این بازی ساید اسکرول با وضوح 4K و 120 فریم در ثانیه بر روی پلتفرم های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس اجرا می شود.

کاربران کنسول Xbox Series S می توانند Prince of Persia: The Lost Crown را با وضوح 1440p و 60 فریم بر ثانیه تجربه کنند. در حالی که نسخه ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو امکان تجربه بازی را با رزولوشن 1080p و فرکانس 60 فریم بر ثانیه ارائه می کند. نینتندو سوییچ نیز این بازی را در حالت دستی با رزولوشن 720p و 60 فریم بر ثانیه و در حالت داک با وضوح 1080p و 60 فریم بر ثانیه اجرا می کند.

باید دید Prince of Persia: The Lost Crown در زمان عرضه چه عملکردی خواهد داشت، اما بدون توجه به اینکه کدام پلتفرم را انتخاب می کنید، بازی خوب به نظر می رسد. این بازی در تاریخ 28 ژانویه 1402 (18 ژانویه 2024) بر روی پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس‌باکس منتشر می‌شود که می‌توانید نسخه آزمایشی رایگان آن را کشف کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نمایش جزئیات کریر مد و فایت ویک بازی EA Sports UFC 5 در تریلر جدید