کال اف دیوتی موبایل زومجی | 1gamer

در سبک چند نفره یا همان Multiplayer بخش های متنوعی ارائه شده است که هرکدام هیجان خاص خودش را دارد. در این سبک علاوه بر حالت های ثابت بازی، تورنمنت های فصلی مختلفی نیز برگزار می­شود. سبک چند نفره کالاف دیوتی موبایل که سبک اصلی آن محسوب می­شود، دارای بخش های گوناگونی نظیر Team Deathmatch، Domination، Search & Destroy، Frontline و Al VS Practice است.

  • بازیکنان کالاف دیوتی موبایل هم باتوجه به استراتژیک بودن این بازی، نیازمند مهارت‌های خاصی هستند.
  • وبسایت و فروشگاه اینترنتی ماهان با داشتن سابقه درخشان و طولانی در زمینه انواع بازی‎ها و برنامه‎های داغ بازار جهانی، آماده است تا هر روز بر بار کیفیت اطلاعات دیجیتالی خود بیافزاید و به این‌صورت شما را در مشکلاتی از قبیل از دست دادن اکانت بازی‌تان یاری رساند.
  • به جای «تگ» هم‌تیمی‌های خود حالا باید روح آن‌ها را بگیرید تا بتوانید آن‌ها را زنده کنید و بازی برگردانید.
  • کسانی که برای حضور در رویدادها پول می‌پردازند، می‌توانند از کاراکترها، اسکین‌ها و CP (ارز درون بازی) بیشتر برخوردار شوند.
  • در صورتی که می‌خواهید این اسکین‌ها را خریداری کنید، باید سریعا و در زمان تعیین شده برای آن اقدام کنید.

در بخش بتل رویال سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل نیز شاهد طبقه بندی جدیدی هستیم که ظاهری شیک‎تر و مرتب‌تر از قبل دارد. هنگام بازی کردن کالاف دیوتی موبایل همیشه گزینه Aim Assist را برای دقت بیشتر حین تیراندازی فعال کنید. علاوه بر این، گزینه Quick Run برای دویدن سریع‌تر و Fixed R-Fire برای شلیک ساده‌تر را فعال کرده و از فعال بودن Joystick Auto-Sprint برای دویدن اتوماتیک نیز غافل نشوید. تمام این‌ها برای داشتن تجربه‌ای بهتر و حرفه‌ای‌تر از یک بازی شوتر مثل کالاف دیوتی موبایل به کار می‌آیند و فقط عادت کردن به آن‌ها ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.

بخوانید  پودر نبات بیز با طعم چای ترش فروشندگان و قیمت نبات و آبنبات | OkChay

سی پی کالاف دیوتی از کجا بخریم؟

همانطور که در قبل به آن اشاره کردیم، تحریم‌های موجود در شرایط امروز ایران ممکن است باعث شود، بعضی از قسمت‎های عملیات بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل انجام نشود! ؛ اما دل‌نگران نباشید، کافیست یک نرم افزار تغییرip بر گوشی خود نصب کنید تا در پروسه برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل شما کمک کند. اگر تصمیم به خرید گوشی جدید دارید و می‌پرسید کالاف دیوتی موبایل روی چه گوشی هایی اجرا می شود ، احتمالاً یکی از هوادارن این بازی فوق‌العاده هستید که تصمیم به انتخاب یک مدل اقتصادی دارید. به هر صورت جای نگرانی نیست و با صرف هزینه‌ی کمتر از ۵ میلیون هم می‌نوان گوشی که توانایی لازم برای اجرای این بازی را داشته باشد یافت. وقتی به سراغ بازی‌های آنلاین چندنفره می‌رویم، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی، داشتن گیم‌پلی متنوع و بخش‌های مختلف برای بازی است. کالاف دیوتی موبایل از بخش‌هایی مختلفی تشکیل شده‌است که می‌تواند بازیکنان را تا مدت‌ها سرگرم نگه دارد.

خرید 5000 CP ( پلی پوینتی و فوری)

این فصل همچنین یک Battle Pass با تم فضایی و فروشگاه‌های ویژه تعطیلات کریسمس را برای شما دارد که مطمئناً پایان سال را با شیرینی و شکوه همراه خواهد کرد. تم فصل جدید بر اساس نظر منتقدان و تیز رهایی که تا کنون منتشر شده، Furistic Cyberpunk electronic می باشد. در فصل کنونی می بینیم که دور بعضی ساختمان ها نوار کشیده شده که نشانه ی تعویض یا تغییر در بعضی ساختمان ها در فصل جدید می باشد. گزینه Tap to ADS نیز برای شلیک کاربردی است، چرا که دیگر مجبور نیستید برای شلیک کردن حتما انیمیشن نشانه‌گیری را ببینید و خیلی سریع‌تر شلیک خواهید کرد. را در مرورگر خود فعال کنید تا بتوانید از این سایت بازدید کنید تیم امنیتی مگا کد .

بخوانید  دانلود بازی کالاف دیوتی برای کامپیوتر نیم بهاء تمام بازی ها | 1gamer

مجله خبری یک گیمر اکتیویژن با شرکت Tencent Games همکاری را شروع کرد که حاصل آن نسخه کالاف دیوتی موبایل شد که، برای دو سیستم عامل اندروید و IOS منتشر شد. جهت خرید سی پی CP بازی کال اف دیوتی موبایل با بهترین قیمت و تحویل سریع می توانید از همین الان نسبت به ثبت سفارش خود در سایت موجو شاپ اقدام کنید. همانگونه که اکثر بازی های موبایل دارای یک یا چند واحد پولی میباشند، سازنده بازی کالاف دیوتی موبایل نیز یک واحد پولی به نام سی پی یا cod point جهت ارتقا و دریافت اسکین های متنوع، در نظر گرفته است. بازی Call of Duty Mobile در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین آثار روی پلتفرم موبایل به حساب می‌آید و طرفداران زیادی دارد.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر