فیلمنامه Peaky Blinders رو به اتمام است


استیون نایت، خالق پیکی بلایندرز، اعلام کرد که نگارش فیلم پیکی بلایندرز رو به اتمام است.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم استیون نایت او قسمت های پایانی فیلمنامه Peaky Blinders را نوشت. خالق سری Peaky Blinders در حالی که در مورد عملکرد The Redemption of Thomas Shelby در شماره جدید مجله RadioTimes صحبت می کرد، جزئیات این فیلم را به اشتراک گذاشت. استیون نایت گفت که نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند یک رویاست و فیلمبرداری آن از اواسط سال 2024 آغاز خواهد شد.

استیون نایت گفت: “در حال حاضر، در مورد قسمت های آخر.” [فیلم‌نامه فیلم پیکی بلایندرز] من دارم کار میکنم برای این می نشینم پشت کیبورد و [کار را] دارم شروع میکنم این کار برای من مثل یک رویاست. وقتی جایی نشسته اید، همه این چیزها به ذهن شما خطور می کند و بعد دوباره آنها را می خوانید و فکر می کنید. عالی است، اما این ایده ها از کجا می آیند؟ انتظار می رود فیلمبرداری این فیلم از اواسط سال آینده آغاز شود.

ماه قبل کیلیان مورفی در گفتگو با مارگو رابییکی از بزرگترین طرفداران سریال Peaky Blinders گفته است که از ایفای نقش در فیلم های این سریال خوشحال است. سریال Peaky Blinders به ​​مدت 6 فصل از سپتامبر 2013 تا آوریل 2022 به طرفداران معرفی شد. این سریال درام جنایی در خیابان های بی قانون بیرمنگام می گذرد و تبدیل تدریجی توماس شلبی از یک جنایتکار خیابانی به یک جنایتکار را نشان می دهد. تاجر قانونی و نماینده مجلس. .

بخوانید  بهترین های 2022: God Of War Twist On Norse Mythology Ragnarok یک برانداز عالی است
تحریریه مجله بازی یک گیمر