نتفلیکس در سه ماهه دوم سال 2023 برنامه “ارائه گسترده” سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور را دارد.

یک سال پیش، نتفلیکس تخمین زد که به اشتراک گذاری رمز عبور برخلاف قوانین آن در بیش از 100 میلیون خانواده بدون پرداخت در سراسر جهان انجام می شود. این امر شرکت را بر آن داشت تا با اجرای طرح اشتراک گذاری پولی، بر کسب درآمد از کاربران به اشتراک گذاری رمز عبور تمرکز کند. نتفلیکس اذعان کرد که این حرکت ممکن است محبوبیت جهانی نداشته باشد و ممکن است منجر به لغو بیشتر شود.

نتفلیکس اعلام کرده است که قصد دارد در سه ماهه دوم سال 2023، از جمله در ایالات متحده، “گسترش گسترده” طرح اشتراک گذاری پولی خود را به عنوان بخشی از تلاش هایش برای سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور در خارج از خانه اجرا کند. این اطلاعیه در گزارش درآمد سه ماهه اول 2023 شرکتجایی که نتفلیکس اعلام کرد از نتایج راه اندازی اولیه این طرح در چهار کشور خوشحال است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

جزئیات طرح اشتراک‌گذاری پولی، از جمله جزئیات قیمت‌گذاری و پیاده‌سازی، هنوز فاش نشده است، و نتفلیکس احتمالاً نتایج عرضه را به دقت زیر نظر خواهد داشت تا تأثیر آن بر رشد و درآمد مشترکان را بسنجد.

نتفلیکس در دستورالعمل‌های خود به صراحت اعلام کرده است که یک حساب در نظر گرفته شده است تا در یک خانواده به اشتراک گذاشته شود، که به عنوان افرادی تعریف می‌شود که در همان مکان با صاحب حساب زندگی می‌کنند. این شرکت در بخش پشتیبانی مشتری خود در وب سایت اعلام کرده است که افرادی که جزو خانواده صاحب حساب نیستند باید برای دسترسی به محتوای نتفلیکس برای حساب کاربری خود ثبت نام کنند. با این حال، اعضای نتفلیکس همچنان مجاز به دسترسی به این سرویس در هنگام سفر با استفاده از دستگاه‌های شخصی خود یا اتصال به تلویزیون‌های جدید، مانند تلویزیون‌های موجود در هتل‌ها یا خانه‌های اجاره‌ای هستند.

بخوانید  Overwatch 2 چندین شخصیت را آزار می دهد و کنترل جمعیت بیشتری را برای فصل 5 بازمی گرداند.

چهار بازاری که نتفلیکس قبلاً گزینه اشتراک پولی را معرفی کرده است، کانادا، نیوزلند، پرتغال و اسپانیا هستند. در ماه فوریه، نتفلیکس ویژگی «خرید یک عضو اضافی» را در این کشورها معرفی کرد که به دارندگان حساب اصلی اجازه می‌دهد هزینه ماهانه اضافی برای یک حساب فرعی بپردازند که می‌تواند توسط 1 تا 2 نفر که با آنها زندگی نمی‌کنند استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت، گرگ پیترز، در مصاحبه درآمد سه ماهه چهارم 2022 اذعان کرده بود که سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور می تواند منجر به ریزش بیشتر شود. با این حال، نتفلیکس به رفع مشکل و تبدیل کاربران اشتراک‌گذاری رمز عبور به اعضای پولی برای محافظت از درآمد خود و اطمینان از استفاده منصفانه از خدمات خود متعهد است.