پس از 25 سال، نتفلیکس آخرین DVD خود را در ماه سپتامبر از طریق پست ارسال می کند

بسته شدن DVD.com همچنین نشان دهنده تبدیل مداوم نتفلیکس از یک سرویس اجاره دی وی دی به یک نیروگاه پخش جهانی است که محتوای اصلی را تولید می کند و با کتابخانه عظیم فیلم ها و برنامه های تلویزیونی خود بر چشم انداز پخش تسلط دارد.

تد ساراندوس، مدیر عامل نتفلیکس، نوشت: «هدف ما همیشه ارائه بهترین خدمات به اعضای خود بوده است، اما از آنجایی که تجارت DVD همچنان رو به کاهش است، این امر به طور فزاینده ای دشوار می شود. در گزارشی. آخرین دیسک ها در 29 سپتامبر پست می شوند و باید تا 27 اکتبر بازگردانده شوند.

در طول تاریخ 25 ساله خود، DVD.com 40 میلیون مشترک منحصر به فرد جمع آوری کرده است که از راحتی و انعطاف پذیری اجاره DVD از طریق پست لذت برده اند. مشترکین مشتاقانه منتظر پاکت های قرمز بودند و اغلب صبورانه در کنار صندوق پستی خود منتظر قسمت بعدی برنامه تلویزیونی یا فیلم مورد علاقه خود بودند. اما، وقتی سال 2023 به پایان می رسد، هم آن آیین و هم آن پاکت های قرمز، یادگاری از گذشته خواهند بود.

نتفلیکس تعطیلی کسب و کار اصلی DVD-by-mail خود، DVD.com را اعلام کرده است که نشان دهنده پایان یک دوره پس از 25 سال است. این تصمیم در حالی اتخاذ می‌شود که نتفلیکس بر اصلاح پیشنهادات استریم خود، از جمله یک طرح جدید با پشتیبانی از تبلیغات تمرکز دارد.

در طول سال ها، DVD.com تقریباً 5.2 میلیارد DVD را برای مشترکین خود ارسال کرده است. اولین دی‌وی‌دی که توسط این سرویس ارسال شد، Beetlejuice در 10 مارس 1998 بود که نشان‌دهنده شروع عصر جدیدی در سرگرمی‌های خانگی بود. محبوب ترین عنوان ارائه شده توسط DVD.com The Blind Side بود که یک درام مورد تحسین منتقدان بود.

ما صمیمانه می خواهیم از همه اعضای شگفت انگیز خود تشکر کنیم. ما نمی توانستیم بیش از 5 میلیارد پاکت نامه را بدون تماشاگران سینما مانند شما در سراسر آمریکا تحویل دهیم. سوالی دارید؟ برای اطلاعات بیشتر به سوالات متداول ما مراجعه کنید:

– دی وی دی های Netflix (@dvdnetflix) 18 آوریل 2023

در 29 سپتامبر 2023، آخرین پاکت قرمز را ارسال خواهیم کرد. 25 سال است که برای اعضای فوق‌العاده‌مان شب‌های سینمایی را برای ما بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنیم. از اینکه بخشی از این سفر باورنکردنی بودید، از جمله این فصل آخر پاکت‌های قرمز سپاسگزاریم. pic.twitter.com/9lAntaL2ww

– دی وی دی های Netflix (@dvdnetflix) 18 آوریل 2023