هر خرید در سوپرمارکت اسنپ، فرصتی اضافه برای شرکت در قرعه کشی میلیارد تومانی


«اسنپ مارکت» در این مطلب به معرفی قرعه کشی میلیارد تومانی سوپرمارکت اسنپ پرداخت.

قرعه کشی میلیارد تومانی سوپرمارکت اسنپ بین 25 آبان تا 9 آذرماه انجام می شود که به ازای هر خریدی که در سوپرمارکت آنلاین اسنپ انجام دهید، شانس شرکت در قرعه کشی میلیارد تومانی را خواهید داشت. شانس شرکت در قرعه کشی است، بنابراین با افزایش تعداد سفارشات خود از سوپرمارکت اسنپ شانس خود را برای برنده شدن یک میلیارد تومان جایزه در قرعه کشی بزرگ سوپرمارکت اسنپ افزایش خواهید داد.

وارد قرعه کشی بزرگ سوپرمارکت اسنپ شوید

برای شرکت در این قرعه کشی نیازی به ثبت نام نیست و فقط با در سوپرمارکت آنلاین اسنپ خرید کنید، شما در لیست افراد شرکت کننده در قرعه کشی قرار خواهید گرفت. تنها شرط شرکت در این قرعه کشی این است که خرید شما از طریق سوپرمارکت اسنپ در بازه زمانی 25 آبان تا 9 آذر انجام شده باشد.

برای شرکت در قرعه کشی بزرگ اسنپ می توانید خرید خود را از بیش از 4000 فروشگاه محلی و زنجیره ای در سوپرمارکت اسنپ ثبت کنید، چه بخواهید لبنیات بخرید و چه برنج و تنقلات. زمان قرعه کشی در پایان دسامبر 1402 است.

کد تخفیف 50000 تومانی برای خرید اول در سوپرمارکت اسنپ

هنگام خرید از سوپرمارکت اسنپ، می‌توانید از تخفیف‌های بیشتری نسبت به سوپرمارکت‌های آفلاین برخوردار شوید و در هنگام خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تخفیف‌های بیشتری دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید برای اولین خرید خود در سوپرمارکت اسنپ کد تخفیف 50000 را دریافت کنید و از ارسال رایگان نیز بهره مند شوید. برای ثبت اولین سفارش خود در سوپرمارکت اسنپ و دریافت 50000 تومان تخفیف از کد تخفیف زیر استفاده کنید:

بخوانید  Au-delà d'Alan Wake 2: chaque remède de jeu fonctionne en ce moment

بدست آوردن

این کد تخفیف برای اولین خرید در سوپرمارکت اسنپ است که شامل اسنپ اکسپرس و اسنپ مارکت می شود.

پایان گزارش تبلیغات.

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر