معرفی یک بسته نرم افزاری الهام گرفته از DualSense برای اندروید توسط سونی

شرکت سونی یک دسته بندی رسمی برای بازی های موبایل اندروید با نام دارد Backbone One – PlayStation Edition منتشر شد. مانند نسخه آیفون عرضه شده در سال گذشته، این دستگیره نیز از ظاهر دسته دوال سنس پلی استیشن 5 الهام گرفته شده و 99.99 دلار قیمت دارد.

این باتری از گوشی کاربر شارژ می شود و نیازی به شارژ جداگانه ندارد. علاوه بر این، دسته موبایل سونی را می توان مستقیماً از طریق جک هدفون 3.5 میلی متری به هدست 3D Pulse PS5 متصل کرد. این دستگیره همچنین برای پخش بازی های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 از طریق Remote Play و سایر سرویس های استریم که از گریپ پشتیبانی می کنند استفاده می شود.

سونی یک گروه با نام است Backbone One – PlayStation Edition و با الهام از DualSense PlayStation 5 برای گوشی های اندرویدی.

Backbone One Controller – PlayStation Edition قادر است در گوگل پلی و اپ استور کار کند، از جمله بازی هایی مانند Call of Duty: Mobile، Fortnite و Diablo Immortal.

علاوه بر این، سونی قصد دارد یک نمایشگاه جدید پلی استیشن را امشب ساعت 23:30 به وقت ایران برگزار کند. درباره این نمایش: «نمایش بیش از یک ساعت اجرا خواهد شد و بر روی بازی‌های پلی‌استیشن 5 و PSVR2 از بزرگترین شرکت‌ها در سراسر جهان تمرکز خواهد کرد. منتظر نمایش چندین بازی جدید از استودیوهای پلی استیشن و آثار هیجان انگیز از شرکای خرده فروشی و توسعه دهندگان مستقل باشید.”

Backbone One – PlayStation Edition توسط Sony برای اندروید

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اعلام تاریخ پخش فصل چهارم و پایانی سریال جک رایان