ماشین‌ها و ویژگی‌های سفارشی‌سازی در به‌روزرسانی جدید Forza Horizon 5 اضافه شده است

چند ابزار مد روز Eventlab اضافه خواهد شد و ارتقای قابل توجهی به حالت عکس بازی اضافه شده است که در طی آن می توانید زمان روز، آب و هوا و موقعیت شخصیت را تغییر دهید. به روز رسانی Explore the Horizon در ۲ ژوئن منتشر شد و محتوای جدید آن از ۴ ژوئن تا ۲۶ ژوئن در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این، همه بازیکنانی که این به‌روزرسانی بازی را کشف می‌کنند، به دو خودرو دسترسی خواهند داشت، Cupra Formentor VZ5 2021 و Cupra Tavascan Concept 2022. این به‌روزرسانی همچنین شامل سفارشی‌سازی Overlanding می‌شود که باعث می‌شود کمپ فوق‌العاده را با ماشین خود کشف کنید. انجام مسیرها

این به روز رسانی دارای مشکلات مسیریابی است به بازی اضافه می‌کند. Playgrand می‌گوید 12 آهنگ ویژه که با نشانگر برجسته شده‌اند، به حالت پرسه‌زنی رایگان اضافه خواهند شد. هر هفته، سه مسیر را می توان تکمیل کرد. با تکمیل هر مسیر مسابقه، یک ستایش جدید برای شما به همراه خواهد داشت. جایزه اول به طور خودکار باز می شود و با پین کردن آن نشانگر GPS شروع مسیر اول نمایش داده می شود.

ماشین مسافرتی Morris Minor Series II 1953 در Forza Horizon 5

در ابتدای مسیر یک بادکنک سبز وجود داشت و در طول مسیر بادکنک های قرمز رنگی را خواهید دید. پس از اتمام بازی اول، جایزه دوم باز می شود. اما مسیر در جی پی اس نمایش داده نمی شود و باید با توجه به توضیحات قیمت نقطه شروع را پیدا کنید. در مورد مسیر سوم هم همینطور است و در نهایت وقتی هر سه مسیر را در یک هفته کامل کردید، در انتهای مسیر سوم یک صندوقچه گنج پیدا خواهید کرد.

بخوانید  اولین تریلر فصل سوم سریال Only Murders in the Building با محوریت مریل استریپ

جزئیات Studio Playground در مورد به روز رسانی جدید Forza Horizon 5 با نام Explore the Horizon را منتشر کرد.

با تکمیل تمام جوایز مسیریابی، یک نشان بازیکن جدید و ماشین مسافرتی موریس مینور سری II مدل 1953 (تصویر بالا) به دست خواهید آورد. علاوه بر این، شش ماشین جدید به Forza Horizon 5 اضافه خواهد شد. چهار ماشین زیر از طریق لیست پخش جشنواره قابل باز شدن هستند:

  • ترانسفورماتور DeBerti Ford Super Duty F-250 Lariat 2019
  • فورد F-150 XLT لاریات 1986
  • 1972 Chevy K-10 Custom
  • وانت برقی هامر GMC 2022

استودیو Playgrand دقیقاً اعلام کرده است که در آپدیت جدید Forza Horizon 5 چه چیزی به بازی اضافه خواهد شد. این آپدیت با نام Explore the Horizon شامل چندین بهبود عملکرد و محتوای جدید است. اگرچه ظاهراً دستاورد جدیدی به بازی اضافه نمی کند.