اولین تریلر فصل سوم سریال Only Murders in the Building با محوریت مریل استریپ

در جریان اسکار 2023، هولو اولین تریلر فصل سوم سریال Only Murders in the Building را با محوریت شخصیت مریل استریپ منتشر کرد.

فصل سوم سریال Only Murders in the Building بر روی قتل تمرکز دارد بن گلنروی با بازی پل راد که در صحنه پایانی فصل دوم این سریال کمدی کشته شد. در فصل سوم سریال، تنها قتل های داخل ساختمان، دوباره شاهد به وجود آمدن پرسش و پاسخ تا پیچ و خم ها و افشاگری های بزرگ خواهیم بود. با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد نقش مریل استریپ وجود ندارد و Hulu تایید کرده است که فصل سوم Only Murders in the Building در سال 2023 پخش خواهد شد.

باید خواند شود:

    • فصل اول را مرور کنید فقط قتل‌ها در سری
    • فصل دوم مجموعه فقط قتل‌ها در ساختمان را مرور می‌کند

در جولای امسال Hulu از تمدید سریال Only Murders in the Building برای فصل سوم خبر داد و اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر فصل سوم این سریال کمدی منتشر شد. شبکه Hulu در طول مراسم اسکار 2023 می توانید لیست برندگان را در اولین تریلر یک گیمر بخوانید فصل سوم سریال Only Murders in the Building منتشر شده است، تمرکز این تریلر بیشتر بر روی شخصیت مریل استریپ در این سریال کمدی است که در کنار پل راد جزو بازیگران جدید سریال است. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل سوم سریال Only Murders in the Building را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

استیو مارتین، مارتین شورت، سلنا گومز، مریل استریپ، پل راد، ناتان لین، تینا فی، ونسا آسپیلاگا، رایان بروسارد، جکی هافمن و جیمز کاورلاز جمله بازیگرانی هستند که آنها در فصل سوم سریال Only Murders in the Building حضور دارند و به ایفای نقش پرداختند. علاوه بر بازی، استیو مارتین مسئول تنها سری قتل‌های داخل ساختمان بود جان هافمن او در ساخت این سریال کمدی به او کمک کرد. مارتین و هافمن کارگردانی این سریال را بر عهده دارند و همچنین بازگشتند تا فصل سوم سریال را درباره قتل های داخل ساختمان بسازند.

بخوانید  چرا شیشه و پلاستیک گریبان گوشی‌های اندرویدی را گرفته‌اند؟ دلیل استفاده‌نشدن از مواد باکیفیت‌تر چیست؟