افراد بیشتری نسبت به قبل حالت مسابقه حمله جدید Destiny 2 را تکمیل کرده اند



با تاج گذاری تیم جدید World’s First و تکمیل قوانین حالت مسابقه، حمله Destiny 2: Lightfall’s Root of Nightmares بیش از هر حمله دیگری در کل تاریخ Destiny، مجموعاً، روزها روشن بوده است. در مجموع 354388 بازیکن در حمله جدید شرکت کردند گزارش Destiny Raidو در بین همه این کاربران، 89984 بازیکن فعالیت سطح بالای PvE را در 24 ساعت اول آن انجام داده اند.

این یک جهش بزرگ از اعدادی است که برای حمله Witch Queen’s Vow of the Disiple در سال گذشته منتشر شد، که 384,441 تلاش برای بازیکن با تنها 5,128 بازیکن داشت. حمله‌های Destiny 2 بسیار دشوار هستند زیرا رویارویی‌های مبارزه‌ای سخت را با مکانیک‌های گیم‌پلی منحصربه‌فرد ترکیب می‌کنند که می‌تواند کل تیم شما را از بین ببرد، و Root of Nightmares نیز تفاوتی نداشت. مانند چندین حمله قبل از آن، قوانین حالت Contest سطوح قدرت را محدود کرده و استفاده از Exotics خاص را ممنوع کرده است تا یک لایه دشواری اضافی به رویداد اضافه کند. این باعث نشد که تیم‌ها نتوانند این حمله را کامل کنند و تجهیزات جدیدی مانند یک تفنگ ساچمه‌ای عجیب و غریب که می‌تواند هم گلوله‌های Stasis و هم Solar را شلیک کند، به دست آورند.

در مقایسه، کمترین تعداد در لیست مربوط به حمله Forsaken، Last Wish است که تنها شاهد آن بود که 12 بازیکن در 24 ساعت اول آن را کامل کردند.

بخوانید  رویداد اجتماعی Helldivers 2 می تواند تغییرات بزرگ و دائمی را در کهکشان ایجاد کند

شایان ذکر است که Root of Nightmares دارای یک دوره 48 ساعته Contest Mode بود که دوبرابر آخرین آخر هفته معمول برای حمله است. با این ساعات اضافه کاری، تعداد کل حساب‌هایی که اقدام به حمله کردند 445,866 بود و 197,762 از آنها موفق شدند Nezarec را شکست دهند که میزان موفقیت شگفت‌آور 44.355 درصد است. این حمله دارای اسرار و مکانیک های گیم پلی برای یادگیری بود، اما با توجه به هر رویارویی که به سمت جریان سریعتر حل معما و آخرین رویارویی با رئیس که تست استقامت توپ اسفنجی نبود، واضح است که چرا تیم های زیادی قادر به انجام آن بودند. برای تکمیل حمله Lightfall.

اولین تیمی که Root of Nightmares، Hard in the Paint (HITP) را فتح کرد، نه تنها برنده شد، بلکه تجهیزات بسیار خوبی از Bungie از جمله یک کمربند قهرمانی واقعی را نیز به دست آورد. HITP موفق شد در 2 ساعت و 24 دقیقه به پیروزی دست یابد و برای هر کسی که حمله را قبل از 21 مارس کامل کند، می تواند برای خود یک بازی انحصاری سفارش دهد. Root of Nightmare Jacket اگر می خواهند 150 دلار خرج کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر