رویداد اجتماعی Helldivers 2 می تواند تغییرات بزرگ و دائمی را در کهکشان ایجاد کند

آخرین رویداد اجتماعی Helldivers 2 اینجاست، و این بار بازیکنان می‌توانند مشتاقانه منتظر شرکت در کمپینی برای از بین بردن دائمی تهدید ترمینید از گروهی از سیارات نزدیک Super-Earth باشند. این رویدادهای انجمن Major Orders همچنین فرصت خوبی برای کسب یک پشته مدال برای Warbond Battle Pass هستند، با این رویداد خاص 50 مدال برای شرکت در آن ارائه می شود. همراه با سفارش‌های شخصی، می‌توانید به سرعت یک انبار ارز درون بازی ایجاد کنید تا برای باز کردن قفل برخی از سلاح‌های جدیدی که در این ماه می‌آیند خرج کنید.

در خلاصه داستان این سفارش بزرگ آمده است: «برج‌های توزیع ترمینوس در تمام سیاره‌های مانع ساخته شده‌اند. آنها فقط برای قرنطینه دائمی حشرات باید فعال شوند. در هر سیاره مانع اکنون یک شبکه عظیم از برج های توزیع موریانه وجود دارد: سیستم کنترل ترتیسید. پس از فعال شدن، TCS همه حشرات را از بین می برد. ترمینیدهای این سیاره و خواهد شد. آنها را در برابر سایر آلودگی ها تلقیح کنید.»

در حالی که Super-Earth مهندسانی را برای انجام این ماموریت فرستاد، انبوهی از ترمینیدها مشکل ساز شد و هلدایورها باید منطقه را تخلیه و برج ها را فعال کنند. اگر این کمپین با موفقیت در سیارات Erata Prime، Fenrir 3، Meridia و Turing انجام شود، این سیارات احتمالاً پناهگاه‌های امنی خواهند بود و به Helldivers اجازه می‌دهند تا بر آوردن دموکراسی مدیریت‌شده به مناطق بیرونی کهکشان تمرکز کنند.

این کمپین جدید با تأثیرات Warhammer 40K و Starship Troopers Helldivers 2 مرتبط است، زیرا بازیکنان اخیراً در مأموریتی شرکت کردند تا قفل ربات‌های Exo-45 جدید خود را با بازپس‌گیری یک سیاره از ارتش‌های Automaton باز کنند. پچ جدیدی نیز منتشر شده است که نرخ تخم ریزی برخی از دشمنان سرسخت ترمینید را قابل کنترل تر می کند. اگر به اندازه کافی شجاع باشید که به یک شارژر بیدادگر نگاه کنید و موشکی را به سمت سر آن نشانه بگیرید، همچنین خواهید دید که در صورت موفقیت، این اشکالات پایدار فورا ناپدید خواهند شد.

بخوانید  هنری کاویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس در فیلم اکشن جدید گای ریچی بازی می‌کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر