هنری کاویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس در فیلم اکشن جدید گای ریچی بازی می‌کنند.

جزئیات کمی برای این فیلم اکشن بدون عنوان منتشر شده است، اما Deadline شنیده است که این فیلم دارای لحن کمدی امضای ریچی است که بر دو متخصص معدن متمرکز است که باید یک مسیر فرار از یک مذاکره کننده سطح بالا را برنامه ریزی کنند. این فیلم بودجه زیادی دارد و قبلا توسط Black Bear International به مشتریان ارائه شده است. فیلمبرداری فیلم اکشن قرار است تابستان امسال در اسپانیا آغاز شود و در واقع اولویت بالاتری برای ریچی نسبت به علاءالدین 2 و هرکول است.

گای ریچی قبلا در فیلم The Man From UNCLE با هنری کویل کار کرده بود و اخیرا با کویل و ایزا گونزالس در فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare که به تازگی مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم اکشن آغاز شده است همکاری داشته است. بله تمام شد. علاوه بر این، ریچی در فیلم The Covenant با جیک جیلنهال همکاری کرد که اخیراً با واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران منتشر شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، گای ریچی کارگردان فیلم هایی چون قفل، استوک و دو بشکه سیگار، قاپ، هفت تیر، دو قسمت از شرلوک هلمز، آقایان و خشم انسان در حال فیلمبرداری فیلم جدیدی است. در بازار جشنواره فیلم، کن ریچی از فیلم اکشن جدید و پرهزینه خود رونمایی کرد که در آن قرار است دوباره با هنری کاویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس همکاری کند.

گای ریچی در حال کار بر روی یک فیلم اکشن جدید است که او را دوباره با هنری کاویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس متحد می کند.

بخوانید  جدید در Hulu در ژوئیه 2023: Futurama فصل 11، Franchise Aliens