اینگونه است که حلقه در Magic شما را وسوسه می کند: The Gathering’s The Gathering’s The Lord Of The Rings Expansion


در ماه مارس، بازیکنان Magic: The Gathering اولین نگاه خود را به کارت‌های بازی آینده The Lord of the Rings: Tales of Middle-earth دیدند. همراه با چهره‌های آشنا مانند فرودو، گندالف و غیره، برخی از کارت‌های فاش شده عبارتی را نشان می‌دادند که به مکانیک جدید و منحصربه‌فرد اشاره می‌کرد: «حلقه شما را وسوسه می‌کند».

با شروع Magic-Con Minneapolis از امروز، ما رونمایی انحصاری این مکانیک جدید را به همراه دو رونمایی از کارت جدید با تمرکز بر مکانیک و نحوه ارائه مزایای بیشتر خارج از کاربردهای اصلی خود داریم.

نشان حلقه، تمرکز مکانیک.
نشان حلقه، تمرکز مکانیک.

چگونه حلقه شما را وسوسه می کند

نکته ای که قبل از شروع باید به آن توجه کرد این است که این چنین است متعلق به نقشه ای به نام “حلقه یکان”.این یک کارت مستقل Legendary Artifact با توانایی‌های خاص خود است – و یک نسخه سریالی بی‌نظیر که همراه با مجموعه عرضه می‌شود. این مکانیک حول نمادی می‌چرخد که توانایی‌های موجود را افزایش می‌دهد و با یک کارت متنی خاص فعال می‌شود. .

هر زمان که بازیکنی از کارتی حاوی عبارت “حلقه شما را وسوسه می کند” استفاده می کند، آن بازیکن بلافاصله نشان حلقه (بالا) را وارد بازی می کند. این نشان شامل چهار توانایی است که در زیر ذکر شده است. – در زیر:

  • حامل حلقه شما افسانه ای است و نمی تواند توسط موجودات قدرتمندتر مسدود شود.
  • هر زمان که حامل حلقه شما حمله کرد، یک کارت بکشید، سپس یک کارت را دور بریزید.
  • هر زمان که حامل حلقه شما توسط موجودی مسدود شود، کنترل کننده آن موجود در پایان نبرد آن را قربانی می کند.
  • هر زمان که حامل حلقه شما به بازیکنی آسیب جنگی وارد کند، هر حریف 3 جان خود را از دست می دهد.

هنگامی که نشان حلقه وارد بازی می شود، اگر بازیکنی که آن را کنترل می کند، یک یا چند موجود را نیز کنترل می کند، باید یکی از موجودات خود را به عنوان حامل حلقه انتخاب کند و نشان را به آن موجود بچسباند. سپس موجود تعیین شده بر اساس تعداد دفعاتی که حلقه بازیکن را در طول بازی وسوسه کرده است، توانایی های نشان داده شده بر روی نشان حلقه را به دست می آورد.

به عنوان مثال: اگر اولین باری که وسوسه شدید حلقه را به موجودی بچسبانید، فقط اولین توانایی، “حامل حلقه شما افسانه ای است و توسط موجودات قدرتمندتر مسدود نمی شود” عملی می شود. قدرت. اگر این دومین باری است که بازیکن وسوسه می شود، موجودی که نام برده می شود توانایی قبلی را به دست می آورد و توانایی “یک کارت بکشید، سپس یک کارت را دور بریزید”.

بخوانید  Baldur's Gate 3 Video Review

پس از چهار مورد، نماد به طور کامل فعال می شود و موجودی که به عنوان حامل حلقه تعیین شده است، هر چهار توانایی را به دست می آورد. علاوه بر این، این توانایی‌ها تا پایان بازی روی نماد باقی می‌مانند و هر زمان که بازیکنی پس از فعال شدن همه توانایی‌ها وسوسه می‌شود، تنها اقدامی که می‌تواند انجام دهد این است که کدام موجودی که صاحب حلقه می‌شود را تغییر دهد.

قوانین اضافی برای حلقه
قوانین اضافی برای حلقه

چاپ ریز

در مورد استفاده از نشان حلقه چند اخطار وجود دارد و این نقاط در پشت کارت نشان حلقه ظاهر می شوند. مواردی که باید در نظر داشت عبارتند از:

  • حلقه می تواند یک بازیکن را وسوسه کند حتی اگر یک موجود را کنترل نکند.
    • ما از Wizards Of The Coast خواستیم تا توضیح دهد که در این مورد چه اتفاقی می‌افتد، و مدیر ارتباطات بلیک راسموسن توضیح داد که حتی اگر موجودی در هیئت مدیره وجود نداشته باشد، توانایی‌ها جمع می‌شوند. راسموسن توضیح می‌دهد: «اگر سه بار بدون موجودی توسط حلقه وسوسه شوید، اما بار چهارم یک موجود دارید، آن موجود هر چهار توانایی را خواهد داشت، نه فقط اولین.»
    • علاوه بر این، طبق گفته راسموسن، “موجودی که پس از وسوسه شدن کنترل کننده اش وارد میدان نبرد می شود، بلافاصله به حامل حلقه تبدیل نمی شود. آنها باید منتظر بمانند تا بازیکن دوباره وسوسه شود.”
  • حلقه توانایی های خود را به ترتیب از بالا به پایین به دست می آورد. هنگامی که او یک توانایی را به دست آورد، این توانایی را تا پایان بازی حفظ می کند.
  • هر زمان که حلقه شما را وسوسه کرد، شما وظیفه در صورت کنترل موجودی، موجودی را انتخاب کنید.
  • هر بازیکن می تواند در هر زمان فقط یک نشان به نام حلقه و یک حامل حلقه داشته باشد.
Call of the Ring (نوع معمولی و تمام هنری)
Call of the Ring (نوع معمولی و تمام هنری)

نقشه جدید: ندای حلقه

تا کنون، چند کارت را دیده‌ایم که شامل «حلقه تو را چادر می‌کند» را در میان متن آن قرار داده‌ایم، اما در اینجا یک کارت کاملا جدید برای فاش کردن داریم: Call Of The Ring.

  • زنگ تماس (افسون)
    • 1 مانا از هر رنگی و یک مانا سیاه هزینه دارد.
    • در ابتدای نگهداری، حلقه شما را وسوسه می کند.
    • هر زمان که موجودی را به عنوان حامل حلقه انتخاب کنید، ممکن است 2 زندگی را بپردازید. اگر این کار را کردید، یک کارت بکشید.
بخوانید  نقد سریال نیلوفر سفید (The White Lotus) | فصل اول و دوم

این افسون جدید نه تنها وسوسه را زود زنده می کند، بلکه آن را به یک بمب ساعتی با قدرت فزاینده تبدیل می کند. حتی اگر نمی‌توانید کارت‌های وسوسه‌انگیز دیگری بکشید – اگرچه این کارت با این توانایی دوم کمک می‌کند تا بازی را سریع‌تر طی کنید – در چهار نوبت نماد شما کاملاً شارژ می‌شود. آن را با Frodo، Sauron’s Bane جفت کنید، که می تواند تنها با آسیب رساندن به بازیکن پس از چهار بار تلاش، بازی را برای شما برنده شود و Call Of The Ring می تواند دردسرساز شود.

دیگر کارت‌های “Ring Tempting You” که تاکنون فاش شده است عبارتند از:

  • فرودو، بلای سائورون (موجود افسانه ای – شهروند نیم بند)
    • 1 مانا سفید هزینه دارد و با 1 قدرت و 2 چقرمگی وارد بازی می شود.
    • اگر فرودو، Sauron’s Bane یک شهروند است، دو مانا سیاه یا سفید در هر ترکیبی بپردازید و او با 2 قدرت، 3 استحکام و پیوند زندگی تبدیل به یک پیشاهنگ نیمه راه می شود (هر زمان که او آسیب می بیند، شما به این تعداد امتیاز زندگی می گیرید).
    • اگر فرودو، Sauron’s Bane یک پیشاهنگ است، سه مانا سیاه بپردازید و او تبدیل به یک نیمه سرکش می شود: “هر وقت این موجود به بازیکنی آسیب جنگی وارد می کند، اگر حلقه چهار بار یا بیشتر در این بازی شما را وسوسه کند، آن بازیکن بازی را می بازد. در غیر این صورت، بازی را می بازد. ، حلقه شما را وسوسه می کند.”
  • Samwise the Valiant (موجود افسانه ای – دهقان نیمه کاره)
    • 1 مانا از هر رنگی و یک مانا سفید هزینه دارد و با 2 قدرت و 1 چقرمگی وارد بازی می شود.
    • فلش (این موجود را می توان هر زمان که بتوان یک طلسم فوری انجام داد)
    • هنگامی که Samwise the Stouthearted وارد میدان نبرد شد، حداکثر یک کارت دائمی هدف را در قبرستان خود انتخاب کنید که در این نوبت از میدان جنگ در آنجا قرار داده شده است. این کارت را به دست خود برگردانید. سپس حلقه شما را وسوسه می کند.
  • گولوم، ردیاب بیمار (موجود افسانه ای – نیمه ترسناک)
    • 1 مانا با هر رنگی و یک مانا سیاه هزینه دارد و با 3 قدرت و 1 چقرمگی وارد بازی می شود.
    • وقتی گولوم، پلاتر بیمار، میدان نبرد را ترک می کند، حلقه شما را وسوسه می کند.
    • 1 مانا سیاه بپردازید و یک موجود را قربانی کنید تا گولوم، برنامه ریز بیمار را از قبرستان به دست شما برگردانید. این توانایی را فقط می توان به عنوان یک جادو فعال کرد.
بخوانید  Call Of Duty: بهترین بارگیری سلاح های MW3 برای فصل دوم MP
Sauron، Necromancer (نوع معمولی و ویترینی)
Sauron، Necromancer (نوع معمولی و ویترینی)

کارت جدید: سائورون، نکرومانسر

برخی از کارت ها، مانند فرودو فوق الذکر، در صورتی که حلقه به اندازه کافی او را وسوسه کرده باشد، به بازیکنی جوایز اضافی می دهد. دیگران، مانند جدیدترین سائورون، نکرومانسر، اگر به عنوان حاملان حلقه منصوب شوند، قدرتمندتر می شوند.

  • Sauron, the Necromancer (موجود افسانه ای – ترسناک آواتار)
    • 3 مانا از هر رنگی و دو مانا سیاه هزینه دارد و با 4 قدرت و 4 چقرمگی وارد بازی می شود.
    • تهدید (هنگام حمله این موجود را نمی توان به جز توسط دو یا چند موجود مسدود کرد.)
    • هر زمان که Sauron، Necromancer حمله کرد، کارت موجود را از قبرستان خود تبعید کنید. یک نشانه ضربه خورده و هجومی ایجاد کنید که یک کپی از این کارت است، با این تفاوت که 3/3 سختی Black Wraith با تهدید است. در ابتدای مرحله پایانی بعدی، آن نشانه را تبعید کنید، مگر اینکه سائورون حامل حلقه شما باشد.

ایجاد یک نشانه ضربه خورده و هجومی از موجودی که تصور می شد باید با آن برخورد شود به تنهایی به اندازه کافی قدرتمند است – به خصوص اگر آن موجود چیزی شبیه Samwise باشد که دارای یک ماشه قوی “ورود به میدان نبرد” است، زیرا Wraith همه موارد را کپی می کند. توانایی ها با این حال، اجازه دادن به این موجود به عنوان یک Wraith تهدیدآمیز، صرفاً با تعیین سائورون به عنوان حامل حلقه، می‌تواند به سرعت تخته شما را پر از موجوداتی کند که کشتن آنها سخت است. محتاطین LOTR ممکن است از ایده پوشیدن حلقه توسط سائورون خوششان نیاید – انصافاً ایده آن ما را عصبانی می کند – اما در Magic این یک امتیاز بزرگ خواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر