اعلام تاریخ پخش فصل چهارم و پایانی سریال جک رایان


شبکه آمازون تاریخ پخش فصل چهارم و آخر سریال جک رایان با بازی جان کرازینسکی را تایید و اعلام کرد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ پخش فصل چهارم و پایانی سریال تام کلنسی جک رایان تایید و اعلام شد. آمازون اعلام کرده است که فصل چهارم سریال جک رایان در تاریخ 30 ژوئن 2023 (9 جولای 1402) از این شبکه پخش خواهد شد، بنابراین فاصله کوتاهی بین پخش فصل سوم و فصل پایانی این سریال وجود خواهد داشت. و فقط حدود 6 ماهشه. قبل از آن فاصله فصل اول و دوم سریال جک رایان 1 ساعت و 2 ماه و فاصله فصل دوم و سوم حدود 3 سال و 2 ماه بود.

فصل آخر جک رایان نیز کوتاه ترین فصل آن خواهد بود و فصل چهارم این سریال تنها 6 قسمت خواهد داشت. پیش از آن سه فصل آخر هر کدام در 8 قسمت تولید می شد و اکنون فصل چهارم 2 قسمت کمتر شده است. فصل چهارم و پایانی سریال جک رایان به صورت 2 قسمت در هفته و قسمت آخر در 14 جولای (23 جولای) پخش خواهد شد. در زیر اولین پوستر فصل چهارم و پایانی سریال Tom Clancy’s Jack Ryan را مشاهده می کنید:

اولین پوستر فصل چهارم و آخر سریال جک رایان

ژان کرازینسکی مثل جک رایان، ابی کورنیش، وندل پیرس، مایکل کلی، بتی گابریل، میشل پنا و لوئیس اوزاوا چانگ چیان، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال جک رایان حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. همچنین ون ویلموت تهیه کنندگی فصل پایانی سریال بر عهده جک رایان بود که پیش از این تهیه کننده فصل سوم این سریال بود.

بخوانید  بازی Stalker 2 در مراحل پایانی توسعه قرار دارد و انتظار می‌رود اوایل سال 2024 منتشر شود

در فصل چهارم و آخر سریال تام کلنسی جک رایان، جک رایان با خطرناک‌ترین ماموریت خود روبرو می‌شود که در آن او اکنون معاون جدید مدیر اجرایی سیا است که وظیفه کشف فساد داخلی را بر عهده دارد و در این کار آنها یک سری معاملات مشکوک را کشف می‌کنند. .. که می تواند کشورش را آسیب پذیر کند. در حالی که جک و تیم تحقیقاتی اش فساد عمیقی را کشف می کنند، او واقعیت بسیار شوم تری را کشف می کند، جایی که یک کارتل مواد مخدر با یک سازمان تروریستی همکاری می کند که نقشه بسیار خطرناکی را در نزدیکی کشورش فاش می کند و باعث می شود که او باور کند که فقط باید علیه سیستم آزمایش شود. او همیشه داشت و برای محافظت می جنگید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر