بازی Mortal Kombat 12 Reveal می تواند به زودی منتشر شود، تیزر جدیدی پیشنهاد می کند


تیزر جدید برای چیزی مربوط به Mortal Kombat افزایش یافته است، که نشان می دهد اخبار Mortal Kombat 12 ممکن است در افق باشد. این ویدیو حتی ممکن است به احتمال راه اندازی مجدد فرنچایز اشاره کند، اگرچه جزئیات در این مرحله مبهم باقی می مانند.

در ویدئویی که در حساب کاربری رسمی مورتال کامبت در توییتر منتشر شده است – و همچنین توسط سازنده مورتال کامبت اد بون–شما می توانید ساعتی را ببینید که از 9 تا 11 می شمارد. اما وقتی به 12 رسید؟ عقربه ساعت از این عدد می گذرد و مستقیماً به عدد یک در ساعت برمی گردد.

در حال پخش: تریلر Mortal Kombat – “It’s Almost Time”.

در جدول زمانی Mortal Kombat، این منطقی است، زیرا آن بازی با یک ریست بزرگ به پایان رسید. اگر هنوز حالت داستانی این بازی را بازی نکرده اید، اگر می خواهید از اسپویلر جلوگیری کنید، می توانید از دو پاراگراف بعدی صرف نظر کنید.

عقرب پشت شماست
عقرب پشت شماست

Mortal Kombat 11 در سال 2019 شاهد تلاش کرونیکا، خدای بزرگ زمان بود که یک واقعیت جدید خلق کند. پس از جنجال‌های مزمن مختلف در بازی‌های قبلی، تلاش کرونیکا برای بازنویسی تاریخ در نهایت خنثی شد و در پایان نهایی بازی و بسط پس از آن، Fire God Liu Kang کنترل ساعت شنی Kronika را به دست می‌گیرد و از آن برای ایجاد یک دوره جدید برای بازی استفاده می‌کند. دنیای مورتال کامبت

پس از اینکه یک بار برای همیشه با شانگ سونگ برخورد کرد، کانگ موفق به ایجاد یک تایم لاین جدید می شود و به گذشته سفر می کند تا جد کونگ لائو، کونگ لائو بزرگ، را برای مسابقات مورتال کامبت که در انتظار اوست ملاقات کند و آموزش دهد.

این اولین تیزر برای Mortal Kombat جدید از توسعه‌دهنده NetherRealm نیست، زیرا استودیو در ویدئوی اخیری که به مناسبت سی‌امین سالگرد ساخت این فرنچایز برگزار می‌شود، سرنخ‌های بالقوه‌ای درباره این بازی پنهان کرده است. در طول فراخوان درآمد برادران وارنر. سه ماهه اول 2023، مدیرعامل برادران وارنر. دیوید زاسلاو از دیسکاوری نیز به طور اتفاقی به یک بازی جدید Mortal Kombat اشاره کرد که قرار است تاریخ انتشار آن در سال 2023 باشد. Summer Games Fest و Gamescom Opening Night Live.

بخوانید  نحوه خرید Prime Day 2023 با قیمت 2 دلار یا کمتر

طرفداران بازی های مبارزه ای غذا می خورند بسيار خوب اخیراً در ماه ژوئن شاهد انتشار Street Fighter 6 از Capcom هستیم و توسعه Tekken 8 در Bandai Namco ادامه دارد.

مورتال کامبت نیز ممکن است به زودی به سینماها بازگردد، و شایعه شده است که کارل اوربان در نقش جانی کیج در کنار دیگر چهره های بازگشته از فیلم 2021 به این بازیگران می پیوندد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر