شخصیت هارتمن ظاهراً در Death Stranding 2 ظاهر نمی شود

دارن جیکوبز در توییتی اعلام کرد که شخصیت هارتمن در Death Stranding 2 حضور نخواهد داشت.

بازی Death Stranding 2 در مراسم The Game Awards 2022 با تریلر جدیدی معرفی شد که بازگشت برخی از شخصیت های اصلی نسخه اول این دنباله را تایید کرد. بازیکنان جدید مانند ال. فانینگ و کوتسونا شیوری در این بازی نیز حضور دارند و افرادی مانند نورمن ریدوس، لی سیدوکس و تروی بیکر برای تکرار نقش های قبلی خود باز خواهند گشت. با این حال، ظاهرا طرفداران نباید انتظار هیچ یک از شخصیت های نسخه اول Death Stranding 2 را داشته باشند.

هارتمن یکی از شخصیت های فرعی Death Stranding است. اگر چه در فرآیند موشن کپچر از نیکلاس ویندینگ Refn (کارگردان دانمارکی فیلم Drive) برای ساخت مدل این شخصیت استفاده شده است، اما وظیفه صداگذاری آن توسط دارن جیکوبز کسی بود که اخیرا اعلام کرد که هارتمن در بازی Death Stranding 2 بازنخواهد گشت. طبق گفته پلی استیشن لایف استایل، دارن جیکوبز در توییتی اعلام کرد که در نسخه دوم نقشی نداشته است.

جالب اینجاست که این توییت خیلی زود حذف شد. بنابراین ممکن است غیبت هارتمن در Death Stranding 2 قطعی نباشد. به هر حال، ظاهرا کوجیما پروداکشنز هنوز با دارن جیکوبز در این مورد صحبت نکرده است. استودیو کوچیما پروداکشنز اخیرا اعلام کرده است که اقتباسی سینمایی از Death Stranding در دست تولید است. هیدئو کوجیما او همچنین با انتشار ویدئویی از برنامه های خود برای سال 2023 رونمایی کرد.

بخوانید  هاگوارتز Legacy Guides Hub - GameSpot