نحوه خرید Prime Day 2023 با قیمت 2 دلار یا کمتر



مشترکین آمازون پرایم که قبلا اشتراک خود را لغو کرده اند می توانند برای یک هفته آمازون پرایم تنها با 2 دلار بازگشت کنند. این نه تنها به شما هفت روز تحویل رایگان Prime را برای همه خریدهای واجد شرایط و دسترسی به هدیه‌های دیگر مانند Prime Video و Prime Gaming می‌دهد، بلکه زمان‌بندی این پیشنهاد همچنین به این معنی است که می‌توانید از همه مزایای استفاده کنید. روز اول 2023 فروش به عنوان عضو آمازون پرایم.

امسال، Prime Day در 11 و 12 ژوئیه برگزار می شود که اگر امروز از پیشنهاد ویژه استفاده کنید، دو روز آخر هفته تبلیغاتی شما را پوشش می دهد.

به طور معمول، آمازون پرایم 15 دلار در ماه هزینه دارد، که معادل حدود 3.75 دلار در هفته است، و این تبلیغات تخفیفی یک هفته ای را برای مشترکین از کار افتاده تبدیل می کند.

سایر تخفیف های عضویت Amazon Prime

پیشنهاد اشتراک یک هفته ای برای اعضای بازگشته تنها راه برای پیوستن به آمازون پرایم با هزینه کمتر قبل از Prime Day نیست.

کاربران جدید می توانند برای یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه Amazon Prime ثبت نام کنید و از مجموعه کامل مزایا و پیشنهادات ویژه این ماه استفاده کنید. به همین ترتیب، هر کسی که از کمک های دولتی مانند SNAP یا Medicaid استفاده می کند، می تواند برای عضویت پرایم آمازون با تخفیف درخواست دهید هزینه فقط 7 دلار در ماه

معاملات اولیه روز پرایم بیشتر

توجه داشته باشید که اگر از عضویت یک هفته‌ای برای اعضای بازگشته یا استفاده آزمایشی رایگان 30 روزه برای کاربران جدید استفاده کنید، پس از پایان دوره تبلیغاتی، حساب شما به‌طور خودکار به قیمت 15 دلار در ماه ارتقا می‌یابد، مگر اینکه از قبل لغو کنید. .

بخوانید  اولین تریلر بازی Assassin's Creed Shadows منتشر شد

در حالی که پرایم روز تا هفته آینده باقی نمانده است، افرادی که از یکی از تبلیغات عضویت آمازون پرایم استفاده می‌کنند، می‌توانند از چندین معامله پرایم روز در حال حاضر در دسترس استفاده کنند، از جمله یک ماه رایگان Kindle یا Audible Unlimited، یک کارت هدیه رایگان 15 دلاری، به‌علاوه مجموعه‌ای از بازی های تخفیف دار و تجهیزات بازی مانند هدست و کنترلر. حتماً مرکز Prime Day 2023 ما را برای همه بهترین معاملات بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر