دانلود پابجی موبایل 2 4.0 PUBG MOBILE بروزرسانی و نصب نسخه جدید | 1gamer

یادتان باشد در بازی‌های بتل رویال، تعداد کیل‌هایی که می‌گیرید تقریبا هیچ اهمیتی ندارد و مهم‌ترین موضوع، دوام آوردن تا پایان بازی و تبدیل شدن به آخرین بازیکن یا تیم است. اگر بتوانید به خوبی پنهان شوید و در موقعیت‌های مناسب، جای خود را عوض کرده و در پایان دو یا سه کیل ساده بگیرید هم می‌توانید یک بازیکن موفق پابجی موبایل باشید. یک بازی زیبا و تاثیرگذار باکیفیت بسیار بالای گرافیکی که اگر بتوانید به خوبی آن را اجرای کنید، مطمئنا تحت تاثیر طراحی و جزییات آن قرار می‌گیرید. PUBG MOBILE یک بازی موبایل اورجینال بتل رویال و یکی از بهترین بازی های تیراندازی موبایل است. ✔️ برای اینکه بهترین تنظیمات دوربین را پیدا کنید، باید در بخش sensitivity، با مواردی که در مقاله توضیح داده‌ایم، بیشترین میزان حساسیت را پیدا کنید.

  • بازی‌های بتل رویال طوری تنظیم می‌شوند که همه بازیکنان با هم رقابت رودررو داشته باشند.
  • به علاوه برای هر بخش تنظیماتی که می‌تواند برای اکثر کاربران مفید باشد هم آورده‌ایم که اگر فرصت انجام تمرین را نداشتید از آن‌ها استفاده کنید.
  • در چه صورتی اکانت ما در بازی پابجی برای همیشه مصدود خواهد شد؟ در صورتی که برای چندمین بار توسط دیگربازیکنان به عنوان هکر یا متقلب گزارش بشویم.
  • بازیکنان در این سیزن امکانات و قابلیت های جدید و مهیجی را شاهد هستند.

آیتم ها، نقشه ها و حالت های جدید به طور مداوم به بازی اضافه می شوند. شما برای اجرای پابجی موبایل به صورت روان به یک تلفن هوشمند مجهز به اندروید ۵.۱.۱ و دو گیگابایت رم نیاز دارید، علاوه بر این به ۲ گیگابایت فضای خالی بر روی تلفن هوشمندتان برای نصب این بازی نیاز خواهید داشت. پس از خرید از سایت ایران موجو، می‌توانید از طریق چت آنلاین با پشتیبانی ما در ارتباط باشید و یا در ساعات کاری با شماره‌های شرکت تماس بگیرید.

بخوانید  نقد و بررسی بازی, بازی کنسول کالاف دیوتی: وارزون منطقه جنگی به همراه جزئیات و خلاصه داستان کدومو | 1gamer

بازی های دیگر شبیه به پابجی

مجله خبری یک گیمر جم فری فایر، خرید یوسی، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، خرید یوسی پابجی موبایل و… از طریق فروشگاه اینترنتی ایران موجو برای تمامی دستگاه‌های موبایل از جمله اندروید و iOS قابل خرید می‌باشد. شما می‌توانید از سایت ایران موجو با سفارش و خرید الماس فری فایر، از امکانات ویژه و جذابی که در این بازی لحاظ شده نهایت استفاده را ببرید.

برترین بازی ها و برنامه ها

هر بازیکن به اتفاق ۳ هم‌تیمی خودش باید دنبال امتیاز بیشتر بگردد. در این تم، قابلیت زنده شدن دوباره نیز به بازیکن‌ها داده شده است. این مود همان مود قدیمی بازی اصلی است که در آن، ۱۰۰ بازیکن به‌مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی یک نقشه کامل باهم می‌جنگند. این مود جذاب و نوستالژیک را می‌توانید در گروه‌های ۲ یا ۴ نفره نیز بازی کنید. سلام.دو روزه میخوام برم داخل بازی صفحه اول میزنم play games که بره داخل اکانت ارور میده .میزنه system error occurred.login failed این یعنی چی.چیکار کنم؟ با dns نشد.با فیلترشکن نشد.بدون اینا هم نشد.کلیر دیتا کردم اونم نشد.

رقبای پابجی موبایل چه بازی‌هایی هستند؟

حال برای وارد شدن به بازی پابجی موبایل هم با اکانت Gmail یا Facebook خود و یا به صورت مهمان می‌توانید وارد آن شوید. زمانی که وارد بازی می‌شوید، از شما پرسیده می‌شود با چه اکانتی می‌خواهید وارد شوید. درصورتیکه باguest وارد شوید اگر پابجی به هر دلیلی پاک شود این اکانت Delete می‌شود.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر